Maar uit de reacties te lezen van mensen die wel uit jouw omgeving komen is de prijs heel kloppend. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pluisje1998 schreef:Het is hier in de regio echt vreselijk. Wij gaan binnenkort beginnen aan onze zoektocht, maar ik volg de laatste tijd funda al uiteraard.
Ik heb me al neergelegd bij het feit dat het waarschijnlijk een klushuis zal worden, maar mijn vriend is daar nog niet helemaal van overtuigd. Vrees alleen dat het de enige optie is met de dingen die we willen en de locatie-eisen.
Veel succes met de verkoop, Marcella!
Josien_ schreef:Voor de mensen die een huis kopen met grond voor mogelijk paarden houden; wat zoeken jullie allemaal uit wat mag qua bestemming en vergunningen voordat je een bod doet?
PeerAppel schreef:Ik kom totaal niet uit jouw omgeving en daarom schrik ik echt van die prijs. Daar koop je hier een gemoderniseerde hoekwoning voor waar je zo in kanMaar uit de reacties te lezen van mensen die wel uit jouw omgeving komen is de prijs heel kloppend.
Bizar dan dat het zoveel verschilt per plaats. Zet mijn gevoel van teveel betaald hebben voor nieuwe woning ook wel in perspectief. Marcella schreef:Aan de andere kant er moet wel een nieuwe keuken in en de douche moet ook wat mee.
En voor de rest wat afwerking waar mijn oom ooit aan begonnen is.
Pluisje1998 schreef:Het is hier in de regio echt vreselijk. Wij gaan binnenkort beginnen aan onze zoektocht, maar ik volg de laatste tijd funda al uiteraard.
Ik heb me al neergelegd bij het feit dat het waarschijnlijk een klushuis zal worden, maar mijn vriend is daar nog niet helemaal van overtuigd. Vrees alleen dat het de enige optie is met de dingen die we willen en de locatie-eisen.
Veel succes met de verkoop, Marcella!
Marcella schreef:Zou niet zonder reden richting Drenthe willen verhuizen. Huurprijzen zijn ook die kant op leuker met meer ruimte.
Hier betaal je gewoon 700 euro voor 54 vierkante meter.
Spaansepony schreef:Heeft iemand ervaring mee dat kopers na 4 weken aankloppen voor een gebrek?
Wij hadden vermeld in de stukken dat de vaatwasser zijn programma niet afmaakt/stopt.
Nu na 4 weken kloppen ze via de makelaar aan dat de hele woonkamer blank heeft gestaan en de vloer kapot is en willen verhalen.
Echter bij bezichtig voor oplevering stond het niet blank en ook geen laminaat bol of waterschade te zien en tot een week voor de sleutel overdracht woonde wij er nog gewoon.
Plus wij hebben de riolering nog geen jaar geleden door professioneel bedrijf laten doorspoelen.
Spaansepony schreef:Heeft iemand ervaring mee dat kopers na 4 weken aankloppen voor een gebrek?
Wij hadden vermeld in de stukken dat de vaatwasser zijn programma niet afmaakt/stopt.
Nu na 4 weken kloppen ze via de makelaar aan dat de hele woonkamer blank heeft gestaan en de vloer kapot is en willen verhalen.
Echter bij bezichtig voor oplevering stond het niet blank en ook geen laminaat bol of waterschade te zien en tot een week voor de sleutel overdracht woonde wij er nog gewoon.
Plus wij hebben de riolering nog geen jaar geleden door professioneel bedrijf laten doorspoelen.
Moska schreef:Josien_ schreef:Voor de mensen die een huis kopen met grond voor mogelijk paarden houden; wat zoeken jullie allemaal uit wat mag qua bestemming en vergunningen voordat je een bod doet?
Ik heb eigenlijk niks uitgezocht, behalve of het toegestaan was om een rijbak aan te leggen. Toevallig had ik dit al uitgezocht ivm een andere woning die we in dezelfde gemeente hebben bekeken. In ons geval zou dat op het perceel met bestemming wonen zonder vergunning hebben gemogen (maar daar was geen ruimte) en moest het voor het agrarische perceel met vergunning. Stallen hebben we in een bestaande garage gerealiseerd. Heb er verder ook niet over nagedacht eigenlijk, er zijn heel veel mensen met paarden hier in de directe omgeving, zowel hobbymatig als bedrijfsmatig en alles er tussenin.