Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morpheus81 schreef:WHAHAHAHA de vaas maakt nogal wat los geloof ik. Ja, de hertenkop-vaas.....you hate it or you love it. En dat is natuurlijk prima. Ik vind m zelf inderdaad leuk van lelijkheid, maar kan helemaal begrijpen dat er mensen zijn die m spuuglelijk vinden.
[ [url=m/tCPRRr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe dan ook, ik word helemaal verlegen van al jullie complimentendank jullie wel. We zijn zelf ook heel blij met het resultaat. Maar ons ook bewust dat het niet ieders smaak is. Het is erg landelijk en in sommige ogen misschien ook wel wat ouderwets of truttig. Maar wij houden ervan en vinden het bij ons oude boerderijtje passen.
[ [url=m/UGlWOT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iemand vroeg naar de deuren. Ze zijn inderdaad geloogd. Geloogd massief eiken. Ze zaten er al in, maar hadden wel een flinke opknapbeurt nodig (zie verderop een foto van tijdens en na de verbouwing). En ondanks dat een heel aantal mensen vond dat we ze wit moesten schilderen, ben ik heel blij dat we dat niet gedaan hebben. De kozijnen en het witte houtwerk tegen de hilde is inderdaad hoogglans.
Overigens hebben we een hal in de deel laten maken met een toilet. We hadden dus 1 deur te weinig. Deze heeft onze timmerman nagemaakt. Hij is niet 100% hetzelfde, maar lijkt wel heel erg. Dus misschien is dat een optie?
Okay, dit was tijdens de verbouwing (mijn vader druk aan het slopen):
[ [url=m/fjOJVc.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dit dus hetzelfde hoekje na:
[ [url=m/mMLY4f.jpg]Afbeelding[/url] ]
Denise_Storm schreef:Zooooo gaaf! Ik wil jouw huis. Haha! Echt helemaal mijn stijl. En al dat hout en de inrichting, zo tof![]()
Misschien is het al gevraagd, maar waar heb je die vaas vandaan?
oji schreef:Echt heel mooi! Ja ik had in mijn vorige huisje uit 1800 ook de deuren laten logen. Mijn buurman was schilder en die vond het verschrikkelijk...deuren hoorde in de hoogglans, maar ik van dat verweerde van geloogd bij oude paneel deuren prachtig. Staat ook supermooi in het geheel! Kozijn en de balken zijn ook geweldig. En de hertevaas...love it!
Morpheus81 schreef:Dank je wel _Lorette_![]()
Turtelito, ja dat boek is geweldig he?! Elke afbeelding is raak, vind ik. Ik ben fan van het eerste uur. Zou graag een prent van hem bestellen, maar die vind ik een beetje te prijzig. B&B plannen hebben we nog niet, maar we zoeken misschien wel een keer oppas als we eens een weekje weg willen![]()
Dubbeldun, ik moest zo lachen om jouw opmerking over die vaas met lampen! Stel je voor dat de ogen nog licht gaven ook, dan was hij wel echt TE erg....
Ik zag trouwens een hele gave groene keuken voorbij komen, dat vind ik heel tof! Een gewaagde keuze, ik houd ervan!