Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:[naam] schreef:Ik heb alleen 3 mdf panelen eruit getrokken en geschroefd, is niet zo moeilijk
Moet je de schroeven wel kunnen vinden/er bij kunnen![]()
Wordt ook regelmatig dicht gesmeerd met plamuur. Dan wil het wel eens lastig zijn voor de boormachine, moet je zo'n speciale kop hebben geloof ik.
Rebecca schreef:Janine1990 schreef:Moet je de schroeven wel kunnen vinden/er bij kunnen![]()
Wordt ook regelmatig dicht gesmeerd met plamuur. Dan wil het wel eens lastig zijn voor de boormachine, moet je zo'n speciale kop hebben geloof ik.
Ik heb met een magneetstok en een pen de schroeven zoveel mogelijk opgespoord en met een schroevendraaier de plamuur eraf geschraapt en met de boormachine rustig eruit geschroefd
Viel mij mee
Rebecca schreef:goed oké huur een machine haha
Ik had geluk met de schroeven gok ik
Janine1990 schreef:Jeetje San, wat schrik je dan als je thuis komt zeg!!!![]()
Je pot met vrouwentong is trouwens echt prachtig, had niet anders verwacht dan dat je er een gaaf hoekje van hebt gemaakt.
Dat dak is trouwens ook een flinke klus!!![]()
Liesje89, gave sfeer streef je na, en erg gave kleuren op de muur. Lekker bezig!
Ik heb gisteren een offerte ontvangen voor mijn bijkeukenOf eigenlijk dé offerte, want er is maar één persoon die ik dit toevertrouw. Niets heeft zo goed gevoeld als dit.
De buitenkant wordt Keralit, met een houten deurkozijn + raamkozijn bespaar ik gewoon 1500 euro, niet normaal. Dus dat wordt toch maar gewoon van hout. Aannemer vond het ook een bizar hoog bedrag, maar een kunststofdeur die er mooi uit ziet en naar buiten draait...Zoek het maar
![]()
Wie weet blijft er nog wat over zodat ik een nieuwe voordeur + kozijn er in kan zetten.Spoiler:
[ [url=m/WORViS.png]Afbeelding[/url] ]
(er zit een compleet raam, terwijl naast de deur de meterkast zit. Dat raam is boven de meterkast dit gemaakt met een plank wat je niet ziet op deze foto's, want het geperste hout is door de zon op het raam min of meer zwart verbrand)
Anyhow... Ik moet nu gaan bedenken waar ik mijn stopcontacten etc. in de bijkeuken wil hebben... En hoeveel ik wil hebben![]()
[ [url=m/EdSATy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is een achter aanzicht, links de wasmachine, rechts de droger. (daarboven zit een raam), verder zit er nog een koelvriescombi in die stroom nodig heeft. Maar 3 stopcontacten lijkt me wat weinig?
karijn schreef:Ik bedenk me net dat de afvoer bij mij dus eigenlijk lager zat dan de wasmachine toen ik die ook omhoog had staan...hmmm. Maar goed, ding stopte om de haverklap. Op de grond doet hij het gewoon prima. Maar qua bukken zou ik hem ook hoger willen hebben.