Kan je lekker buiten in je achtertuintje al werkend van het weer genieten, hebben de k*tachterburen de hele klas uitgenodigd in het zwembad en is het de hele middag dus een enorme kolereherrie geweest... Zo jammer van het weer...
Wel lekker dat het goed afkoelt 's nachts. Slaap ik lekkerder.
In de late nacht wel. Maar niet de ochtend. Tot een uur of 1 daalt de temperatuur steeds maar tot een graad of 19 / 20. Dat is erg hoog. Pas rond 5 / 6 uur is de temperatuur op sommige plaatsen rond de 15 graden.
Die 15 graden is evengoed nog relatief hoog. Als je bedenkt dat de gemiddelde minimumtemperatuur voor september 10 graden is. Deze maand is er nog geen meting gedaan onder de 9,5 graden en ligt het gemiddelde 2,5 graden hoger. Het is dus erg warm 's nachts.
Je merkt het ook. Mensen zijn veel chagrijniger en moeier ook. De hoge avond temperatuur maakt dat mensen moe zijn, maar ook minder snel in kunnen slapen.
Voor mij is het te warm nu, maar gelukkig koelt het wel wat af 's avonds. Morgen zou het "maar" 24°C worden. We zullen het zien. Het wordt vast wel weer herfst en na de slechte zomer is dit voor de warmteliefhebbers wel lekker. Ik hoor daar overigens niet bij...
magda_90
Geplaatst: 09-09-16 04:25
NatasjavE schreef:
Dinsdag en donderdag gewoon 29 graden bij ons....half september. Nazomeren ok....maar dat is napuffen...
Ik heb eindelijk vakantie vanaf vanmiddag dus ik klaag nog eventjes niet. Ik was al bang dat de herfst zou uitbreken wanneer ik dan eindelijk vrij had.
Ohhhh ik vind het ook wel erg fijn....kan op een of andere manier ook niet goed afscheid van de zomer nemer. Al vind ik het ook wel gek dat de natuurlijk wel langzaam veranderd qua kleuren maar nog wel zomers warm.