MamaMiesje schreef:Ooooh ook al zo'n mooi klassiek pandje!
Ik zou die kleuren zo laten; die hele inrichting mocht van mij wel erin blijven
Voor die optie kunnen we ook nog kiezen (inrichting overnemen) haha. Wij zijn er ook érg blij mee!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zo langzamerhand wordt het steeds meer ons plekje maar we dubben over de verlichting en de wanddeco. We hebben welgeteld 1 verlichtingspunt de hele woonkamer, en deze zit in het plafond boven de eettafel. De rest moet dus met stalampen, tafellampjes en wandlampjes (met snoer
) opgelost worden.
Heb je geen leuke foto's dat je twee van die foto plankjes maakt? 

)
) Ik heb de muren opnieuw gestuct (ivm schimmel) en de bedoeling is om de geschiedenis van de boerderij (we hebben een boerderij uit 1800, maar de geschiedenis van het boerenbedrijf op die plek gaat terug tot 1350) op de muur te showen. Nu heb ik een mooi grote muursticker met de naam van de boerderij op de muur zitten en een rails waar ik alle oude foto's en documenten ga hangen. Maar nu wil ik eigenlijk iets van een tijdlijn maken met de jaartallen. Ik zat te denken om weer een muursticker te gebruiken, maar hij moet 3 meter lang worden, dus ik weet niet of dat handig is. Of gewoon schilderen, maar daar ben ik zelf niet zo goed in
Iemand nog andere ideeen??
anders is dat ook een goede optie voor boven de eettafel.

dubbelzijdig tape zal wel minder sterk zijn dus wel een goed alternatief! 
pinterest, denk ik of niet Thesserd 

zie de bui al een beetje hangen.