Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mariettek schreef:Ik zag een prachtige groene keuken voorbij komen. Ik zeg doen! Wij krijgen in juli onze nieuwe keuken en we hebben bewust voor groen gekozen met een wit marmer look aanrechtblad. Wel een wat blauwgroene kleur (december van Gamma). Past naar ons idee erg mooi in onze woonboerderij. Foto's komen tegen die tijd wel
Hier een slechte foto van de print die we hebben meegekregen. Al kloppen de kleuren groen hier niet.
[ [url=m/VDy9im.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook zag ik hier een prachtig jungle behang voorbij komen in grijstinten. Wauw! Heb hem hier meteen opgeslagen.
Zou ik jullie ervaringen met ronde eettafels kunnen vragen? Wij willen graag een ronde tafel, maar lopen tegen wat praktische vraagstukken aan. Zo bestaat ons gezin uit 5 personen, maar moeten we dan ook standaard 5 stoelen neerzetten? Of juist 7,ivm bezoek dat even aanschuift? Hoe doen jullie dat?
Teveel stoelen lijken mij niet gezellig staan aan een ronde tafel (zit je toch weer extra uit elkaar), maar iedere keer stoelen tevoorschijn toveren bij bezoek (en waar laat je ze?) lijkt mij ook niet praktisch.
Morpheus81 schreef:Ik moet nog even bijlezen. Maar een tijdje geleden vroeg ik jullie advies voor onze deel. Die zag er toen zo uit:
[ [url=m/NESrEp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het idee was om er een eetkamer van te maken. Inmiddels is het eindelijk bijna klaar en wilden jullie nog even laten weten hoe het geworden is.
[ [url=m/uHtALU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UfO5Jj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nSGQoe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nou, zo dus. We hebben nog wat extra houtwerk wit geschilderd. Het is nu een superfijne plek om met vrienden Te zitten, te eten of een boekje te lezen met uitzicht op de paarden/schuilstal. We zijn er heel blij mee!
Nu even een heel stuk teruglezen om te zien wat jullie de laatste tijd voor leuks gemaakt hebben!
xPareltje schreef:Hoihoiik kom weer even binnenvallen met een vraag. Ik heb laatst mijn bank verkocht en ben nu opzoek naar iets nieuws.
Mijn voorkeur gaat uit naar een cognac kleurige bank. Het liefst een kleine hoekbank of een 2.5 zits. Maar het belangrijkste, ik wil niet van die dunne metalen pootjes maar liefst iets breder en aan de zijkanten dus ook een brede band naar de achterste poten.
Iemand de gouden tip, ik ben zelf ook aan het zoeken maar vind alleen die dunne zwarte pootjes.
Hopenlijk snappen jullie beetje wat ik bedoel.
mariettek schreef:Zou ik jullie ervaringen met ronde eettafels kunnen vragen? Wij willen graag een ronde tafel, maar lopen tegen wat praktische vraagstukken aan. Zo bestaat ons gezin uit 5 personen, maar moeten we dan ook standaard 5 stoelen neerzetten? Of juist 7,ivm bezoek dat even aanschuift? Hoe doen jullie dat?
Teveel stoelen lijken mij niet gezellig staan aan een ronde tafel (zit je toch weer extra uit elkaar), maar iedere keer stoelen tevoorschijn toveren bij bezoek (en waar laat je ze?) lijkt mij ook niet praktisch.