Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karin1985 schreef:MoniqueT schreef:Lekker uitzicht zo San
Karin1985: ik weet niet of bij dat beige/grijs het lichtroze niet helemaal weg valt. Ik zou misschien toch zelf uitgaan van het groen op de andere muur en dan een veel lichtere tint nemen, maar wel in dat palet blijven om het rustig te houden?
Ik hoop eigenlijk door de sidetable achter de bank te zetten met decoratie lijsten dat contrast te creëren. Als een soort buffer zone tussen muur en bank.
Ik heb namelijk al een soort lichte groene kleur in de keuken en dat straalt toch best af op de omgeving. ik ben bang dat alles groen te grauw wordt.
MarjanB schreef:Janine, altijd meer stopcontacten maken dan je nu nodig hebt
Wij zijn met project slaapkamer begonnenhet muurtje is helaas steviger dan gehoopt. De lelijke bogen gaan d'r uit en de kasten ook zodat we aan die kant kunnen slapen.
[ [url=m/U7ffek.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7GOqbW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PMAiBh.png]Afbeelding[/url] ]
ruitje schreef:Janine, staan jouw wasmachines nou op hoogte?
DubbelDun schreef:Zo te zien wel, reuze handig, scheelt een wereld aan bukken
MarjanB schreef:Jup zijn mdf platen 2 lagen plus nog twee lagen gips en veel schroevenwij dachten hebben we er zo uit totdat we met de hamer er geen gaten in kregen... nu maar een breekijzer geleend en morgen maar eens een poging wagen om alles er uit te slopen. Nadeel is dat de kledingkasten nu niet weg kunnen daar omdat ze er niet uit kunnen
MarjanB schreef:Jup zijn mdf platen 2 lagen plus nog twee lagen gips en veel schroevenwij dachten hebben we er zo uit totdat we met de hamer er geen gaten in kregen... nu maar een breekijzer geleend en morgen maar eens een poging wagen om alles er uit te slopen. Nadeel is dat de kledingkasten nu niet weg kunnen daar omdat ze er niet uit kunnen