Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cer

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 13:19

Jeeesesmina San87 :oo

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 13:25

karin1985 schreef:
MoniqueT schreef:
Lekker uitzicht zo San :-)

Karin1985: ik weet niet of bij dat beige/grijs het lichtroze niet helemaal weg valt. Ik zou misschien toch zelf uitgaan van het groen op de andere muur en dan een veel lichtere tint nemen, maar wel in dat palet blijven om het rustig te houden?

Ik hoop eigenlijk door de sidetable achter de bank te zetten met decoratie lijsten dat contrast te creëren. Als een soort buffer zone tussen muur en bank.

Ik heb namelijk al een soort lichte groene kleur in de keuken en dat straalt toch best af op de omgeving. ik ben bang dat alles groen te grauw wordt.

Dat zal inderdaad best heel mooi worden. Ik zou misschien nog eerder met een hele lange plank/balk werken die over de hele lengte gaat, dan met een losse sidetable. Te groen is ook zo groen inderdaad. Oud-roze, heel licht, vind ik een prachtige kleur.

Zoiets: https://www.histor.nl/inspiratie/color- ... e=compleet

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 14:01

Ja precies zoiets. Ik had zelf al Stylish Pink van flexa gespot.. Maar moet tzt nog even in de kleurkaarten duiken :P

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 15:47

Foto's van onze cabrio woning :=
Afbeelding
Afbeelding

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 16:08

Dat was hard nodig :)

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 16:39

Dat was zeker DD! Gelukkig wisten we dat bij aankoop. Neemt niet weg dat het een behoorlijke klus is.
Ik zwijmel helmaal weg bij jullie inrichtingen... wou dat we ook al zo ver waren _O-

Juttertje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 17:38

Ik ben nu lekker bezig in mn huisje, ergens volgende week kan ik erin, ik hoop dinsdag. Dan zal ik wel wat foto's plaatsen :D

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 18:10

Ik kan hier eindelijk een beetje mee gaan kletsen gezien ons huis afgelopen dinsdag is opgeleverd!

De schilder is woensdag meteen vol goede moed begonnen en heeft de wanden op de beneden verdieping inmiddels glad en de eerste kleurtjes zitten er op! Maandag de derde kleur, ben echt superbenieuwd!
De kleur op de lange muur is Flexa iets kleisteen, de donkere grijsgroene is Flexa is puur natuursteen. De derde kleur wordt Flexa puur hardsteen :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hij denkt woensdag/donderdagochtend beneden helemaal klaar te zijn, dus hopelijk donderdag of vrijdagavond egaliseren, dan kan van t weekend de vloer er in en ligt dat iig vast als de keuken vrijdag wordt geleverd. Zo gaaf wordt het!!!

Afbeelding
Vloer, stukje tapijt voor de kleur, is ongeveer de muur.

Maar dan zo;
Afbeelding

Zodat het er zo uit ziet;
Afbeelding

:):)

De vloer is PVC van Green-Flor, kleur GW076 van de lijn Master Trend.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 18:19

Mooi Liedje!! Leuk om bij jullie te spieken hoe jullie de nieuwbouw woning inrichten :D

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 18:48

Mooi Liesje! Schiet al aardig op bij jullie!

Mozes, dat gat!!!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 21:13

Wow san! Gelukkig is het opgelost en zit je niet nu in de kou.

Mooi die kleisteen kleur :))

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 22:50

Jeetje San, wat schrik je dan als je thuis komt zeg!!! :oo
Je pot met vrouwentong is trouwens echt prachtig, had niet anders verwacht dan dat je er een gaaf hoekje van hebt gemaakt.

Dat dak is trouwens ook een flinke klus!! :oo

Liesje89, gave sfeer streef je na, en erg gave kleuren op de muur. Lekker bezig!

Ik heb gisteren een offerte ontvangen voor mijn bijkeuken *\o/* Of eigenlijk dé offerte, want er is maar één persoon die ik dit toevertrouw. Niets heeft zo goed gevoeld als dit.
De buitenkant wordt Keralit, met een houten deurkozijn + raamkozijn bespaar ik gewoon 1500 euro, niet normaal. Dus dat wordt toch maar gewoon van hout. Aannemer vond het ook een bizar hoog bedrag, maar een kunststofdeur die er mooi uit ziet en naar buiten draait... :\ Zoek het maar :+
Wie weet blijft er nog wat over zodat ik een nieuwe voordeur + kozijn er in kan zetten.

Spoiler:
Afbeelding

(er zit een compleet raam, terwijl naast de deur de meterkast zit. Dat raam is boven de meterkast dit gemaakt met een plank wat je niet ziet op deze foto's, want het geperste hout is door de zon op het raam min of meer zwart verbrand :r )

Anyhow... Ik moet nu gaan bedenken waar ik mijn stopcontacten etc. in de bijkeuken wil hebben... En hoeveel ik wil hebben :+
Afbeelding

Dit is een achter aanzicht, links de wasmachine, rechts de droger. (daarboven zit een raam), verder zit er nog een koelvriescombi in die stroom nodig heeft. Maar 3 stopcontacten lijkt me wat weinig?

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 23:16

Janine, altijd meer stopcontacten maken dan je nu nodig hebt :)

Wij zijn met project slaapkamer begonnen :') het muurtje is helaas steviger dan gehoopt. De lelijke bogen gaan d'r uit en de kasten ook zodat we aan die kant kunnen slapen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 23:19

Ja dat sowieso Marjan, maar hoeveel :') En waar :+

Lijkt gewoon flinke platen MDF? Dat zal dan inderdaad niet meevallen... Wel lekker joh, straks een hoop minder lawaai! :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 10:31

Hihi, ja dat gat was wel even een enorme setback (de achtergevel was erdoor ook uit t lood getrokken), dus dat heeft wel even geduurd voor t weer hersteld was (verzekeringen :z ), maar er is nu niks meer zichtbaar.

De vrouwentong krijgt een nieuwe pot. Ik heb een aantal mooie potten gezien, die ga ik volgend weekend eerst live bekijken. Dan kan de pot waar ze nu in zit naar de jasmijn. Die tijdelijk in een ronde witte pot staat.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 10:32

MarjanB schreef:
Janine, altijd meer stopcontacten maken dan je nu nodig hebt :)

Wij zijn met project slaapkamer begonnen :') het muurtje is helaas steviger dan gehoopt. De lelijke bogen gaan d'r uit en de kasten ook zodat we aan die kant kunnen slapen.

[ [url=m/U7ffek.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7GOqbW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PMAiBh.png]Afbeelding[/url] ]

Zijn dat mdf platen? Succes met slopen. Je krijgt er denk ik een mooie ruime kamer voor terug.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 10:45

Janine, staan jouw wasmachines nou op hoogte?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 10:51

Zo te zien wel, reuze handig, scheelt een wereld aan bukken :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 11:02

ruitje schreef:

Dat is wel de bedoeling :j

Dan kan ik daaronder mooi mijn rijlaarzen kwijt, zonder dat ze in de weg staan en ook mijn oud papier. (scheelt ruimte in de schuur). Er tussen (binnenruimte zal 2.30m zijn ongeveer) kan ik dan nog makkelijk iets kwijt voor mijn wasmiddelen en hou ik nog een stuk werkblad over.

DubbelDun schreef:
Zo te zien wel, reuze handig, scheelt een wereld aan bukken :)

Daar hou ik inderdaad niet van :') Bovendien mis ik nu wel eens een stuk wasgoed, wat dan in een volgende was terecht komt.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 11:04

Jup zijn mdf platen 2 lagen plus nog twee lagen gips en veel schroeven |o wij dachten hebben we er zo uit totdat we met de hamer er geen gaten in kregen... nu maar een breekijzer geleend en morgen maar eens een poging wagen om alles er uit te slopen. Nadeel is dat de kledingkasten nu niet weg kunnen daar omdat ze er niet uit kunnen >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 11:06

Ik had ook mdf platen in de keuken, die geven niet mee :+ , heb 1 plaat er volledig uit getrokken zonder dat ie ook maar de gedachte had te breken. Rot spul

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 11:08

MarjanB schreef:
Jup zijn mdf platen 2 lagen plus nog twee lagen gips en veel schroeven |o wij dachten hebben we er zo uit totdat we met de hamer er geen gaten in kregen... nu maar een breekijzer geleend en morgen maar eens een poging wagen om alles er uit te slopen. Nadeel is dat de kledingkasten nu niet weg kunnen daar omdat ze er niet uit kunnen >;)

Succes :(:).

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 11:09

ruitje schreef:

Lijkt me heerlijk!

Ik heb sinds vorige week een vaatwasser met comfortlift, ook zo’n luxe.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 11:33

MarjanB schreef:

Oooh drama... -O-

Sterkte ermee :(:)

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 11:50

Moet toch actiever meelezen, krijg je weer boeiende idee en van :)