Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sannanasje schreef:Als je tijd hebt kun je dan eens naar 24 kitchen kijken, daar hebben ze vaak makkelijke recepten en goede basis technieken en recepten waar je dan zelf verder mee kunt spelen.
Ik zit vaak met de pauze knop en mijn 'kookdagboek' voor de tv om mee te schrijven![]()
Maar basis cake recept geven ze dan bijvoorbeeld met 3 of 4 variaties, maar met dat basis recept kun je natuurlijk ook zelf creatief aan de klooi gaan
Rebecca schreef:Kan je je familie niet om recepten vragen?
De tv overschrijf tip is wel slim , ben werkeloos in principe tijd ervoor
Sunrise19 schreef:Met die aardappelpuree kan je ook toefjes maken als je een spuitzak hebt? Lekker is dan een beetje grote en in het midden een mengsel van kruiden en kaas
Wij eten echt sporadisch zoiets, dus echt helpen kan ik ook niet.
Wat ik lekker vind met aardappelpuree is rauwe andijvie en spekjes erdoor. Of seizoensgroenten.
Ik ga vanavond lekker indische rode kool maken, heb ik echt zin in! En super goedkoop omdat ik er nooit verder iets bij hoef qua vlees. Hoef dus alleen rode kool en spekjes te halen. En wat groenten voor mijn man en dochter.
Sunrise19 schreef:Ik heb hier hele lekkere van de bofrostMaar ik verstop de rekening altijd als ik daar iets bestel
Word vanzelf afgeschreven dus dan voel je het niet zo in je portemonnee
Vooral die toetjes daar zijn zooooo lekker2 augustus komt ie weer