[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 21:43

Ik heb een 6 en vind hem fijn, maar het is mijn eerste Watch dus kan hem niet voor je vergelijken. Als je specifieke dingen wil weten: kom maar door. Ik doe iig 2 dagen met de batterij en dat is een stuk meer dan ik had verwacht.

8nnemiek

Berichten: 43534
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 22:11

Ik heb de SE, waar ik echt heel blij mee ben. Ik doe ook ruim twee dagen met een batterij.

Optiwolk

Berichten: 4787
Geregistreerd: 22-02-11

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 22:46

Ik doe de SE, doe wel niet zo lang met de batterij.

Es_ther

Berichten: 18735
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 22:48

J0anieke schreef:
Ik had echt veel eerder een MacBook moeten halen. Wat heerlijk dat je foto's zo snel via iCloud op je pc staan. Ik zit de heletijd ' wauw' te roepen _O-

Ghehehe, en zo worden Apple fans geboren :D .

cynthiar
Berichten: 4466
Geregistreerd: 08-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 22:52

SimoneeM schreef:
Oh ja ik ben ook dol op mn macbook!

Hier sinds gisteren de nieuwe Ipad Air in huis. Ook weer zo’n mega fijn ding <3


Heb je de air 4? Bij www.smartphonehoesjes.nl kan je nu heel goedkoop originele Apple slim folio kopen. Hij is eigenlijk voor de pro 11 2018, maar past precies om de air 4. Ze hebben ze in het wit en roze voor 20 euro met kortingen, normaal 89 euro.

Moon_light94

Berichten: 3429
Geregistreerd: 10-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 23:05

cynthiar schreef:
SimoneeM schreef:
Oh ja ik ben ook dol op mn macbook!

Hier sinds gisteren de nieuwe Ipad Air in huis. Ook weer zo’n mega fijn ding <3


Heb je de air 4? Bij https://www.smartphonehoesjes.nl kan je nu heel goedkoop originele Apple slim folio kopen. Hij is eigenlijk voor de pro 11 2018, maar past precies om de air 4. Ze hebben ze in het wit en roze voor 20 euro met kortingen, normaal 89 euro.


Omg :oo
Ik heb dan wel net een ander hoesje, maar dit is toch wel een erg mooie deal. Die verdween even mn winkelmandje in. Thanks!

Warboel
Berichten: 14734
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 23:06

Ik heb sinds gisteren een nieuwe iPad Pro, de 11” in het zilver <3
De zilveren zie je niet zo vaak, heb er een groene (Cactus) Smart Folio omheen en ik hou ervan :D
Afbeelding
Afbeelding

Hij vervangt mn 10.5” iPad Pro, die is naar m’n vriend. Opzich dus helemaal geen enorme upgrade (wel qua vorm natuurlijk) maar ben er toch enorm blij mee! Vind vooral de dubbeltik functie op de Pencil 2 echt een enorm fijne toevoeging! <3

MoniqueT

Berichten: 8854
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 23:12

Die kleur hoes heb ik ook! Mooi! Die is al binnen, mijn pen ook, maar de iPad Pro 12,9 komt pas op zijn vroegst op 4 december. Ik heb de Space Grey gekozen.

Gelukkig kan ik wel tekenen op mijn iPad :D De hele dag zitten wachten op een telefoontje en maar schetsjes maken :D


Afbeelding

lenaa_tje

Berichten: 10352
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 23:16

Warboel schreef:
Ik heb sinds gisteren een nieuwe iPad Pro, de 11” in het zilver <3
De zilveren zie je niet zo vaak, heb er een groene (Cactus) Smart Folio omheen en ik hou ervan :D
[ [url=m/lV7u7i.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/h55UrS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij vervangt mn 10.5” iPad Pro, die is naar m’n vriend. Opzich dus helemaal geen enorme upgrade (wel qua vorm natuurlijk) maar ben er toch enorm blij mee! Vind vooral de dubbeltik functie op de Pencil 2 echt een enorm fijne toevoeging! <3

Prachtig zeg! Ik heb een oude pro. 2018 denk ik en daar ben ik ook nog steeds erg blij mee!

Stral

Berichten: 2546
Geregistreerd: 18-12-08
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 23:29

Oh naar dat groen zat ik te kijken voor de watch!

Twijfel al maanden de SE watch te kopen, eigenlijk vooral voor de valdetectie. Ik rij ‘s avonds heel vaak alleen en laat, paardlief deed een paar keer vervelend en dan ga je wel denken dat je pas de volgende ochtend gevonden zou worden. Iemand zei me dat je op 30m van je gsm moet blijven om connectie te blijven hebben, heeft iemand ervaringen uit de praktijk?

cynthiar
Berichten: 4466
Geregistreerd: 08-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 23:35

Omg :oo
Ik heb dan wel net een ander hoesje, maar dit is toch wel een erg mooie deal. Die verdween even mn winkelmandje in. Thanks![/quote]


Graag gedaan. Ik had er 2 besteld. Altijd handig een reserve voor die prijs. Heb de roze want heb ook een roze Air. Staat heel mooi.

KarinW86

Berichten: 5275
Geregistreerd: 14-04-08
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 23:35

MoniqueT schreef:
Die kleur hoes heb ik ook! Mooi! Die is al binnen, mijn pen ook, maar de iPad Pro 12,9 komt pas op zijn vroegst op 4 december. Ik heb de Space Grey gekozen.

Gelukkig kan ik wel tekenen op mijn iPad :D De hele dag zitten wachten op een telefoontje en maar schetsjes maken :D


[ [url=m/DPDCYe.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mooi!

KarinW86

Berichten: 5275
Geregistreerd: 14-04-08
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 23:36

Justme_Lisaa schreef:
Hier een MagSafe eindelijk te pakken kunnen krijgen, ben benieuwd! Ik hoopte dat mijn smart Watch van Samsung makkelijk zou kunnen koppelen met m’n iPhone (wat zou moeten kunnen volgens de specs), maar dat lukt dus niet. Dus komt er een Apple Watch voor in de plaats, heeft een van jullie ervaring met de SE of de 6? Ik neig naar de 6, maar ik twijfel nog een beetje :)


Ik heb voor de SE gekozen en nog steeds erg blij mee
Keuze gemaakt vanwege de prijs en het minimale verschil

Es_ther

Berichten: 18735
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 00:06

Ik word hebberig van jullie :')

Gianti

Berichten: 10956
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 01:14

Ik heb net de iPhone 12 besteld :oo

Mandyy

Berichten: 30591
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 09:21

Mijn iPhone oplaadkabel is stuk. Nu heb ik er bij de action een gekocht maar die doet het na een paar weken al niet meer.
Heeft iemand een goede tip of is originele kabel toch het best?

Aria_zz

Berichten: 5515
Geregistreerd: 01-08-08
Woonplaats: Oostenrijk.

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 09:32

Hier hetzelfde meegemaakt en idd, in haal liever het origineel omdat die minder problemen hebben.
Ik heb er wel aan het uiteinde (waar die in de iPhone gaat) een klein stukje opzitten zodat de kabel niet zo snel kapot gaat door. Werkt perfect!
Afbeelding

Justme_Lisaa

Berichten: 2186
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 09:32

Emmaa_ schreef:
Ik heb een 6 en vind hem fijn, maar het is mijn eerste Watch dus kan hem niet voor je vergelijken. Als je specifieke dingen wil weten: kom maar door. Ik doe iig 2 dagen met de batterij en dat is een stuk meer dan ik had verwacht.


Wat ik mij vooral afvraag, is het echt een meerwaarde als verlengstuk van je telefoon? En is de nieuwste chip snel genoeg? Ik twijfel namelijk heel erg tussen de 6 en de SE, maar als de chip ed het waard is, wil ik de 6 dan toch nemen..

Mandyy schreef:
Mijn iPhone oplaadkabel is stuk. Nu heb ik er bij de action een gekocht maar die doet het na een paar weken al niet meer.
Heeft iemand een goede tip of is originele kabel toch het best?

Ik zou toch, maar dat is persoonlijk, voor de originele gaan. Ja, het is duurder dan die van de action. Maar je weet dat het goede kwaliteit is en je ziet zelf dat die van de action vrij snel stuk gaan

Mandyy

Berichten: 30591
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 09:33

Dat stukje heb ik ook (van Ali) :))

Warboel
Berichten: 14734
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 10:12

Je kan ipv Apple origineel ook Belkin of Native Union kabels kopen, die werken ook want die zijn certified :)

J0anieke

Berichten: 4980
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 10:25

Ik had deze vorig jaar december gekocht van belkin. Echt super fijne en stevige snoertjes. Ik had er destijds alleen wel maar €15 voor betaald bij bol.. :=
Bekijk Belkin DuraTek Plus Lightning naar USB-A kabel met 1M- Wit op: https://www.bol.com/nl/p/belkin-duratek ... _iphoneapp

Mandyy

Berichten: 30591
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 10:35

Die is nu duurder dan originele bij Apple.
Bedankt voor de tips.

Suzanne F.

Berichten: 49653
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 12:12

Mandyy schreef:
Mijn iPhone oplaadkabel is stuk. Nu heb ik er bij de action een gekocht maar die doet het na een paar weken al niet meer.
Heeft iemand een goede tip of is originele kabel toch het best?


Mcdodo heeft hele fijne! Die niet stukgaan.

Memories

Berichten: 2637
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 13:28

Justme_Lisaa schreef:
Emmaa_ schreef:
Ik heb een 6 en vind hem fijn, maar het is mijn eerste Watch dus kan hem niet voor je vergelijken. Als je specifieke dingen wil weten: kom maar door. Ik doe iig 2 dagen met de batterij en dat is een stuk meer dan ik had verwacht.


Wat ik mij vooral afvraag, is het echt een meerwaarde als verlengstuk van je telefoon? En is de nieuwste chip snel genoeg? Ik twijfel namelijk heel erg tussen de 6 en de SE, maar als de chip ed het waard is, wil ik de 6 dan toch nemen..


Geen specifieke ervaring met de 6/SE maar ik heb nu een halfjaartje geleden de 5 gekregen. Vond het in het begin echt een tof ding maar inmiddels weet ik niet of ik zelf ooit nog een nieuwe zou kopen. Het is een leuk luxe extraatje maar echt meerwaarde vind ik het niet hebben. Ik heb mijn telefoon altijd bij me (moet ook want anders is de watch niet gekoppeld) en doe eigenlijk niks op m'n watch want heb toch altijd die telefoon dichtbij en dan is het sneller/handiger om daar op te doen wat ik wil doen ipv op die watch gaan zitten klooien. Verder dacht ik dat het handig zou zijn om op m'n pols notificaties te ontvangen als m'n telefoon op stil in m'n zak zit maar eerlijk gezegd zijn die momenten dat ik m'n telefoon opberg toch de momenten dat ik niet gestoord wil of kan worden dus dan is die watch vaak alleen maar irritant :o En ja dan kan ik die watch ook wel op stil zetten of even af doen maar dat is dus alleen maar weer een extra apparaat waar ik onhandig mee moet gaan doen.
Verder vind ik het activity/health gerelateerde dingen tracken eigenlijk behoorlijk ondermaats in vergelijking met de fitbit die ik hiervoor had. Weet niet of de 6/SE wat dat betreft er een hoop functies bij hebben gekregen maar volgens mij valt dat wel mee.
Misschien dat ik wel een uitzondering ben of de handige dingen aan de watch nog steeds niet gevonden heb maar momenteel dient ie meer als polsversiering/standaard horloge ipv smartwatch :o Weet niet of jij er een specifiek doel mee voor ogen hebt maar ik heb hem dus idd gevraagd met het idee verlengstuk van m'n telefoon/activity tracken en dat valt me beide dus een beetje tegen.

cynthiar
Berichten: 4466
Geregistreerd: 08-03-05

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 14:07

De verschillen tussen de Apple Watch 5 en 6 zijn niet zo heel groot, volgensmij alleen de saturatie meter en een snellere chip. Verder is watchOS hetzelfde. Als je niet veel doet met die gezondheidsfuncties dan kan je net zo goed de SE kopen, die heeft dezelfde chip als de 5. Oja, de 5 en 6 hebben een always on screen, alle andere modellen niet.
Ik zelf werk in de horeca en dan kan je niet altijd op je telefoon kijken bij meldingen, maar je kan dan wel even gauw kijken of het iets belangrijks is of niet.