Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gefeliciteerd!
Wilden ze toch nog een beetje eer behouden in die 500 euro.
manzano schreef:Je bent wel heel kort door de bocht Idefix
Heb zelf half jaar project gedraaid op afdeling vergunningen van hele grote gemeente in Gelderland. Vriendin van mij heeft er jaren gewerkt.
Verder is mijn ene oom raadslid in brabant en een tante wethouder in noord holland
En ach, ik ben natuurlijk zelf geen haar beter. Ik ben immers een oud-medewerker van de Rabo en er schijnt een website vol met info te staan over zeer ontevreden klanten. Voordeel is dan wel, dat je met een andere bank in zee kan. Met een gemeente werkt dat helaas niet zo.
Gebouwen zijn heel vergankelijk. Maar dat neemt idd niet weg, dat ik het er ook moeilijk mee had, om te verhuizen uit het huis waar oudste geboren was.
Wij willen ook zo min mogelijk hypotheek.

)
En ik dus ook maar naar hen.
En zo verbaas ik me over meer plannen. Wel 800 miljoen naar de olympische spelen en 750 miljoen voor ontwikkelingshulp... en dan wij meer BTW gaan betalen en zo veel onzekerheid op de woningmarkt houden. Ik ben niet blij met hun plannen.
Maar ja, ik snap duidelijk niks van politiek. Ik wacht de partijprogramma's maar weer braaf af. Ik weet wel iets waar we op kunnen bezuinigen... Nu hebben er 14 ministers ontslag gehad en zie! Ze kunnen het prima af zonder!

Maar ja, wij waren ook blij met marshallhulp in 1953. Ik ken dat feit.
Maar om het dan meteen zo'n hoog bedrag te laten. Het kan wel wat minder als je portemonnee leeg is. Ik kan ook niet investeren zonder centjes op de rekening.
zolang er niet grof bezuinigd gaat worden, groeit de staatsschuld elke dag met 86 miljoen....
Mootje schreef:zolang er niet grof bezuinigd gaat worden, groeit de staatsschuld elke dag met 86 miljoen....
Het verbaast mij eerlijk gezegd dat die renteaftrek alleen voor nieuwe hypotheken niet meer van toepassing is. Ach, wie weet komt dat wel in het volgende kabinet

doe het dan maar liever niet want mensen die er alleen om die reden aan beginnen kunnen het beter maar gewoon laten denk ik
pmarena schreef:Als je mensen met zo'n toelage moet stimuleren om kinderen te krijgen....doe het dan maar liever niet want mensen die er alleen om die reden aan beginnen kunnen het beter maar gewoon laten denk ik

), maar ik heb wel even tussendoor een vraagje!

manzano schreef:Je kan je alleen niet op 2 adressen inschrijven.
Of bedoel je de ene bij papa en de ander bij mama?

Hiervoor deed ik vooral het beheer van en advies over bestaande hypotheken, nu sluit ik ze ook af. En zeker zo'n eerste hypotheek is best een tof gevoel
Saskiaatje schreef:M'n vriendin en ik hebben morgen de tweede bezichtiging bij het appartement, de aannemer gaat dan ook mee, hebben jullie nog tips waar we goed op moeten letten?
herrie
stampende buurpubers ) hoeveel (electra)groepen zijn er, bijv. voor de wasmachine, droger, vaatwasser apart? Hoe hoog is energierekening enz (meestal geeft de verkoper dat door aan de makelaar, wij wel iig) hoe oud is de cv ketel, wanneer voor het laatst beurt gehad, zijn de stopcontacten geaard, zijn er genoeg stopcontacten, zitten ze op logische plekken, hoe oud zijn de dubbele ramen, is er voldoende parkeerruimte, zijn de (houten?) kozijnen in goede staat, of er nergens vochtplekken zijn, enz enz...