Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mientjeuh schreef:Anthea schreef:Hoe verwijder ik nummers van m'n iPod (classic)?
Gewoon in iTunes in de library van je iPod alles selecteren (ctrl+a) en deleteknop drukken?Anthea schreef:En weet iemand hoe ik er foto's op krijg? Heb nog 52 gb over..
Als je iPod aangesloten is, is er in iTunes normaal gezien een tabblad Pictures. Daar moet je aanvinken welke (foto)map automatisch met je iPod gesynchroniseerd moet worden.
_Patriciaa schreef:Myrtje_ schreef:Weet iemand trouwens of je 2 iPod's op 1 computer kunt aansluiten? Dus dat je wel op beide iPod's verschillende liedjes hebt.
Lukt me namelijk niet
dat kan! Maar dan moet je ze allebei unlocken..
Edit: Als je itunes opent komt er een scherm te staan met daarin je ipod, Dan staat er Ipod( Met een foto van je ipod, hoe die heet, enz), daaronder staat Versie, En daaronder staat opties.
Je moet bij opties zijn..
Daar kan je verschillende mogelijkheden aanklikken:
- itunes openen bij aansluiten
- Alleen geselecteerde nummers synchroniseren.
- Muziek en video's handmatig beheren
- Gebruik als schijf activeren..
Dan moet je muziek en video's handmatig beheren aanklikken..
Dan is je ipod unlocked, en kan je je muziek er dus handmatig opzetten..
(Muziek die je wilt selecteren, en dan naar je ipod slepen)
Ik hoop dat je het zo een beetje snapt
Breitling schreef:ik ga over 2 weken op vakantie en wil graag een mp3 kopen en daar muziek opzetten. Is dit moeilijk als je verder geen verstand hebt van muziek downloaden etc? Is dat makkelijk te leren en op de computer te krijgen?
Anthea schreef:Nu mag ik dit vast niet zeggen, maar ik zou downloaden.. Je hoeft mij niet wijs te maken dat 9 v/d 10 mensen dat niet doen.