Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
San_ner schreef:Nou, wij zijn ook genezen.
We hadden een bod gedaan op een benedenwoning. Al ruim 25.000 boven de vraagprijs geboden.
Is hij uiteindelijk voor nog eens 10 tot 15.000 daarboven verkocht. Dat was het echt niet waard, dus we hebben er ook wel vrede mee dat we het niet hebben.
MarjanB schreef:En rentes stijgen nu ook, daardoor kunnen mensen minder lenen.
Winged schreef:Oh die ben je wel snel kwijt Listiglistje! Wel spannend!
Ik vraag mij af hoe lang overbieden nog normaal blijft. De vraagprijzen stijgen natuurlijk ook.
xSwanHeart schreef:Winged schreef:Oh die ben je wel snel kwijt Listiglistje! Wel spannend!
Ik vraag mij af hoe lang overbieden nog normaal blijft. De vraagprijzen stijgen natuurlijk ook.
Daar ben ik ook benieuwd naar! Als ik zie hoe het nu in dit topic gaat (zoveel successen achter elkaar), lijkt het er toch op dat een deel van de mensen zich iets meer afwachtend is gaan opstellen. En dat is jammer, want het appartement van mijn oma is net op de markt gekomenHoop niet dat mensen nu ineens in de wachtstand gaan en niet meer durven te kopen.
Voor de geïnteresseerden: https://www.funda.nl/koop/amsterdam/app ... at-261-pp/
Animal schreef:xLeoniee schreef:Er is inderdaad niet verder op het huis geboden dus in principe kunnen we het kopen. Waar we alleen enorm over twijfelen is dat het een beschermde woning is en er dus aan de buitenkant niets veranderd mag worden zoals een dakkapel oid.. Erg lastig die twijfels want ik ben voor nu al snel tevreden met dingen maar gericht op de toekomst weet ik niet of het wel handig is. Hebben ook een bezichtiging bij een klushuis gepland staan die ontzettend scherp geprijsd is en waar echt iets moois van te maken is.
Pff huizenstress
Gaat dit om een leuk huisje aan het water trouwens? Vrienden van mij hebben deze overwogen, maar het was toch te ver buiten hun zoekgebied.
Ik zou inderdaad vragen of je nog een keer mag bezichtigen en dan daarna
kijken of het goed voelt. Wij hebben nu een leuk huis gekocht, maar ik weet ook niet of wij hier 30-50 jaar willen blijven wonen. Uiteindelijk wil ik waarschijnlijk toch nog wat meer grond. Het huis voldoet wel (meer dan voldoende) aan onze huidige wensen en als we in de toekomst wat anders zouden willen, kijken we dan gewoon weer verder.
Fitzroy schreef:Wat een gaaf appartement, en het lijkt mij voor Amsterdam niet zo hoog geprijsd? Best veel m2 en een mooi uitzicht.
Als ik dan bv naar deze kijk en de vraagprijs:
https://www.funda.nl/koop/cuijk/apparte ... ldoven-85/
Dan valt het verschil met Amsterdam nog alles mee.