Ik vond het huis hier "opeens" af toen de stucadoor klaar was.
Als je nu rond kijkt, is het een grote puinhoop met ingefreesde leidingen, stukken muur waar de stuc vanaf is, al dan niet omdat je iets aangepast hebt, plafond was een zooitje lijkt en dan smeer je er een laagje kalk op en opeens lijkt het heel wat.
karijn
We hebben weer drukke dagen hier Van t weekend stukwerk verwijderd Tussendoor gehooid (had 72 baaltjes van een kleine 5000m2) Moesten we gisteren op stel en sprong intern verhuizen (iets met giframpen van anti houtworm) En het voorhuis wordt nu voorzien van isolatie en de oude dakkapellen gesloopt De ezels hebben het goed
anca
Geplaatst: 21-06-22 09:38
Ik vind jou plafond zo bijzonder om te zien met die stenen. Heel apart . Ik zou mij steeds afvragen of er niet 1 uitvalt
Heerlijk is dat . Hooi van eigen land in je schuur
Het dak ligt er nu zo bij We moesten van t weekend nog de nodige Kalkverf verwijderen en dat is erg goed voor t volume in je haar En nu de stukadoor is gisteren begonnen ben zo blij met die man De badkamer krijgt meer vorm En de paarden die houden ons in de gaten Als ze tenminste niet liggen te slapen
Wel heel boos geweest op de aannemer en de hele dag al koppijn er van maar goed hoop dat ie nu wel zo geschrokken is van m’n betoog dat ie voortaan nadenkt voordat ie doet
karijn
Ach iets met een dak dat niet netjes aan lijkt te sluiten en dat ie verkeerde platen heeft gebruikt om de stalen balken te bekleden.. dus die waren vanmorgen verpulverd door de voor strijk.. en laat ik maar niet beginnen over de rest