Helemaal blij mee ! De Apple Watch se heb er nu wel meteen een beschermhoesje omheen zitten .
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
viphorse schreef:Hij bevalt prima tot nu toe !
Hiervoor de Nike serie 4 gehad maar merk wel verschil deze is weer wat beter en vind roze wel leuk.
Enige wat ik nog moet instellen is licht van de tekst als ik een apje krijg nu is het zo donker dat ik het niet kan lezen .
Cor ik twijfelde ook de 6 of se maar toch voor de se gegaan . Welke kleur heb jij ?
_Karlijn schreef:Hi, ik kom even inbreken met iets dat ik me afvraag, ik heb sinds zaterdag (weer) een Fitbit Charge 3 en ik vraag me (weer) het volgende af:
Als mijn gemiddelde rusthartslag tot 14:00 bijvoorbeeld 62 was en ik dan 20 minuten ga fietsen met een piekhartslag van 130, waarom zakt mijn gemiddelde rusthartslag dan naar 59? Ik verwacht dan dat hij juist zou stijgen?
Drico schreef:Ben benieuwd naar tips/advies![]()
Ik twijfel om 1 van deze twee aan te schaffen, maar welke? Of zijn er nog betere opties?
Optie 1. Samsung Galaxy Watch Active 2
Optie 2. Fitbit Charge 4
PSvanLot schreef:Vraagje aan de Apple Watch gebruikers.
Heb na vele jaren Android weer een iPhone. Ik zag de 12 mini en was opslag verliefd op het formaat. Meteen een aangeschaft.
Nu is mijn horloge na vijf jaar op het einde van der leven en vraag ik me af of de Apple Watch echt een toevoeging is?
Es_ther schreef:PSvanLot schreef:Vraagje aan de Apple Watch gebruikers.
Heb na vele jaren Android weer een iPhone. Ik zag de 12 mini en was opslag verliefd op het formaat. Meteen een aangeschaft.
Nu is mijn horloge na vijf jaar op het einde van der leven en vraag ik me af of de Apple Watch echt een toevoeging is?
Ik had heel lang een Fitbit, maar wilde toch iets luxers. Omdat ik een iPhone heb en nogal Apple fan ben toch voor de Apple Watch 5 gekozen. Je kan appjes lezen, mee bellen en activiteiten registreren. Heb m nu een jaar en ben er nog steeds heel blij mee.
En, je kan er leuke bandjes voor kopen. Dat vind ik dan ook weer leuk