Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Macs schreef:Mijn yucca staat op een donkere tochtplek in de keuken die zeker kouder is dan 15 graden. De bladeren hingen een tijd slap omdat hij blijkbaar gewoon meer water nodig had. Hij doet het super goed
Ik zou kijken wat meer water doet.
Spirit schreef:Heeft iemand hier een tip voor een mooie (niet te moeilijke) hangplant voor op een slaapkamer?
Ik weet niet of hangplant helemaal de juiste term is.Wil hem namelijk wel neerzetten op mijn kledingkast, maar wil er graag eentje die dan dus aan de zijkant langs de kast naar beneden hangt met zijn bladeren.
Had bij Intratuin al een Aeschynanthus bolero bicolore gezien, maar die was wel heel groot, dus toch maar niet gedaan. Ik hou wel van mooie aftekeningen op bladeren. Ben ook helemaal verliefd op mijn nieuwe Begonia rex.
L_Rivaldo schreef:Dat de bladeren gaan hangen van een yucca kan ook komen dat het blad zwaar word. In begin staan ze mooi rechtop en zijn ze nog klein. Groeien ze dan worden ze zwaarder.
Een epipremnum heeft ook mooie gekleurde bladeren en vaak niet hele dure planten.
Aankomende zaterdag is er bij intratuin een ruilbeurs. Daar kan je nog goed uitziende planten ruilen met andere.