Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 18:05

purny schreef:
Ik zat al hoog met m'n termijn. In de maand 120 of 100 euro. Mocht het zo zijn dan ga ik er bezwaar tegen aan doen

Ik weet niet of het zo is, maar dat vermoed ik wel. Dat ze bij het open breken van het contract die gratis Toon met twk afrekenen.

Wel toevallig dat we beide van Essent naar Nuon zijn en beide ineens minder of niets meer terug krijgen. Ik kan ook niets meer terug zoeken want de Toon heeft alle gegevens gewist bij de overstap. Maar ik weet zeker dat ik maandelijks ruim op schema lag met mijn verbruik.

Wij betaalde 165 pm aan Essent.

AlwieneJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 18:22

C_arola schreef:
Tussen de acties inderdaad, het komt af en toe. In de periode dat ik nu scoupy heb, heb ik maar 2 keer een persoonlijke aanbieding gekregen.

Joh! Ik heb het met enige regelmaat. Ik heb op account van mijn partner nu 6 persoonlijke acties tegelijk staan. :')
Beyond hondenvoer, Innocent superjuice, Innocent juice, Senseo Espresso pads, Knijpzakje fruit bij potje Olvarit en Water met fruitsmaakje.
Zijn wel allemaal acties waar je iets moet bijbetalen.

Maar had van de week nog op mijn eigen account dat ik zo'n bus kinderpap kon halen zonder bijbetaling, dat was ook een exclusief voor jou actie.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 18:43

Abercrombie schreef:
purny schreef:
Ik zat al hoog met m'n termijn. In de maand 120 of 100 euro. Mocht het zo zijn dan ga ik er bezwaar tegen aan doen

Ik weet niet of het zo is, maar dat vermoed ik wel. Dat ze bij het open breken van het contract die gratis Toon met twk afrekenen.

Wel toevallig dat we beide van Essent naar Nuon zijn en beide ineens minder of niets meer terug krijgen. Ik kan ook niets meer terug zoeken want de Toon heeft alle gegevens gewist bij de overstap. Maar ik weet zeker dat ik maandelijks ruim op schema lag met mijn verbruik.

Wij betaalde 165 pm aan Essent.

Nee ik heb geen toon en breek m'n contract niet open

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 19:18

Alwiene schreef:
C_arola schreef:
Tussen de acties inderdaad, het komt af en toe. In de periode dat ik nu scoupy heb, heb ik maar 2 keer een persoonlijke aanbieding gekregen.

Joh! Ik heb het met enige regelmaat. Ik heb op account van mijn partner nu 6 persoonlijke acties tegelijk staan. :')
Beyond hondenvoer, Innocent superjuice, Innocent juice, Senseo Espresso pads, Knijpzakje fruit bij potje Olvarit en Water met fruitsmaakje.
Zijn wel allemaal acties waar je iets moet bijbetalen.

Maar had van de week nog op mijn eigen account dat ik zo'n bus kinderpap kon halen zonder bijbetaling, dat was ook een exclusief voor jou actie.

Dat wisselt dus heel erg sterk..
Hier maar 2 keer een exclusief voor jou actie.

Sannert

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 14:05

Nou, deze week eens bijgehouden en ik heb 8 wassen in de week. :=
Door de meevaller van de belasting dienst heb ik me ook een nieuwe stofzuiger aangeschaft. Ik had een zakloze, Maar nu we een hond hebben die aan het ruien is houdt ie het niet bij. 2 keer per zuigbeurt legen en hij doet het slechter. Dus die staat nu op de bovenverdieping. En voor onder een nieuwe Bosch met zak. Fijn ding tot nu toe ! Was bij blokker in de aanbieding van 129 voor 80. En een hip blauw kleurtje. :D

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 14:57

Zojuist het boodschappenpakket opgehaald bij de boni!
Deze kon je sparen met zegels.
Ben er erg blij mee!
Afbeelding

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 14:59

Leuk pakket! Ik hoop dat ik die van de plus weer bij elkaar krijg. Ook ieder jaar leuk.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 14:59

Leuk pakket!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 15:09

Wat een leuk boodschappenpakket!

Ik had een meevallertje bij de bakker. Ik eet altijd krentenbollen tijdens mijn wandelingen en dan het liefst die van de bakker. Nu was mijn weekbudget op (maar wel pinpas mee) en bleken de krentenbollen 6+2 gratis (normaal zitten er 6 in een zak). Nu 2 zakken gekocht, dan kan ik voorlopig weer wandelen ;)!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 15:21

LilChar schreef:
Zojuist het boodschappenpakket opgehaald bij de boni!
Deze kon je sparen met zegels.
Ben er erg blij mee!
[ [url=m/JcgTIK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk! Ik spaar ook, maar ga het niet redden in mn uppie.

Als iemand zegels over heeft. O:)

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 15:24

Hier geen boni in de buurt.

Wel de monsterdoos besteld. Zaten dit keer ook weer erg leuke producten in wat ik ook gebruik :)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 15:26

Monsterdoos?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 16:05

Mooi pakket!
Hier geen boni, maar ik probeer wel bij de Plus te sparen.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 16:15

Mijn ervaring met de Plus is dat het een dure supermarkt is. Duurder dan AH.

AlwieneJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 16:17

Iloveiswan schreef:
Hier geen boni in de buurt.

Wel de monsterdoos besteld. Zaten dit keer ook weer erg leuke producten in wat ik ook gebruik :)

Ja de Monsterdoos vond ik ook een erg fijne invulling hebben deze keer!! Ik had hem al heel vroeg besteld, want ik wil niet vooraf weten wat erin zit. En was 'geselecteerd' dus had hem al ruim voor 1 november binnen. Heb hem dit keer ook kado gedaan aan iemand die van erg weinig moet leven, was een gokje omdat ik zelf de inhoud niet kende, maar pakte zeker goed uit.

fleurtjeuh schreef:
Monsterdoos?

http://Www.monsterdoos.nl Overigens kan je na het bestellen je eigen code promoten. Bestellen er 10 anderen via jou dan krijg jij zelf weer een doos gratis. Mocht je willen bestellen dan geeft Iloveiswan je vast graag haar code :)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 16:31

Abercrombie schreef:
Mijn ervaring met de Plus is dat het een dure supermarkt is. Duurder dan AH.

Is inderdaad erg duur, ik kom er normaal ook bijna nooit, maar ze hebben wel af en toe goede aanbiedingen. Vorige week alle Valess 1+1 gratis, en dan koop ik gewoon vrij veel voorraad in. Ik had deze week eigenlijk wat wasmiddel in voorraad willen halen, maar helaas geen tijd voor gehad.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 16:45

Ik spaar voor een vriendin mee qua boodschappenpakketzegels (Plus) en overweeg om binnenkort een monsterdoos voor haar te bestellen als kerstpakket of anders zelf een leuk pakket samen te gaan stellen.
Zelf kom ik nog maar zelden bij plus, toevallig nu 2x boodschappen besteld maar vandaag ook gemerkt dat hondje prima alleen kan zijn mits in de bench en met wat lekkers.
Helaas voor mij had ik al een boodschappenbestelling geplaatst, dus maandag nog 1x laten bezorgen en daarna weer zelf boodschappen doen.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 16:55

Plus zit hier niet in de buurt. Maar ik vind het jammer dat de ap nu de schalen actie heeft. In m'n eentje krijg ik nooit zo'n kaart vol dus geef ik ze aan m'n moeder

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 17:33

Mjam zie dr lekkere dingen tussen LilChar!! :D

Hier vandaag voor het eerst boodschappen bij de Dirk gedaan, ben vandaag over naar t nieuwe huis. Even wennen met alles vinden maar t scheelt al wel direct in de kosten. (ben AH gewend)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 17:37

ik ben vandaag naar de dirk gegaan om te kijken of de mozzarella daar nog wel 45cent kost. bij de lidl was die opgehoogd naar 55cent en bij de appie hier is de goedkope mozzarella uit het assortiment (plaatsgebrek? te weinig verkocht? geen idee waarom, want het bestaat nog steeds wel).
moet eerlijk zeggen dat ik het geen logische winkel vind qua opstelling....en dat het dus echt voor de mozzarella wordt dat ik daar kom!

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 09:15

Doen jullie ook rekening houden met brandstof kosten om te bepalen waar je het goedkoopst uit bent

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 09:29

Ja, probeer nooit speciaal de auto te pakken voor de boodschappen. Of ik ga op de fiets ondanks dat het 5 km is of ik combineer het als ik om andere redenen al met de auto moet.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 09:41

Ik doe nooit met de boodschappen auto want als ik dat wel doe kan ik bijna thuis parkeren... Pak altijd de fiets

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 09:44

Ik zag dat je bij de plus voor 750 aan boodschappen moest doen. Dat haal ik niet voor de einddatum

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 09:47

vec schreef:
Ik zag dat je bij de plus voor 750 aan boodschappen moest doen. Dat haal ik niet voor de einddatum

Ik haal de dingen met extra zegels :j en verder de aanbiedingen geen idee of ik het ga halen.