Ja appartement is een groot woord hoor, word maar heel klein. Voor als we gasten hebben enzo. Zal ook handig zijn als ons huis straks plat gaat, kunnen we daar zelf gaan slapen
Valt mee denk ik, omdat de stallen gewoon 24/7 open staan naar hun uitloopjes is het meestal even koud als buiten. Minus de wind natuurlijk dus als het heel hard waait scheelt het wel iets. Appartement komt verder niet boven de stallen, dat gedeelte blijft mooi open. Aan de voorkant bij de stallen komen wel ramen zodat ik van bovenaf naar de paarden kan gluren Ook handig tijdens het veulenseizoen, hoop ik!
Haha ja ons lelijke huis gaat plat... maar we moeten er nu nog even in wonen. Bedoeling is om eerst een aanbouw te maken voor onze nieuwe keuken, en daarna verder sparen en huis plat, dan weer opnieuw opbouwen als “echt” huis. Het is nu namelijk een soort sta caravan, dus niet de moeite waard in op te knappen. Ze noemen het hier een “manufactured” of “mobile home”. Die van ons is van 1976, dus wel aan vervanging toe
De schuur was alleen helemaal verrot vanbinnen toen we hier kwamen wonen, omdat het dak al jaren lekte als een mandje en er gewoon geen onderhoud aan was gepleegd de laatste 12jaar ofzo Maar we hebben er wel eens aan gedacht hoor!
Slim hoor, om het op deze manier aan te pakken. Niks zo onhandig als met te hoge lasten te gaan zitten als je dat kunt voorkomen.
Libera
Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-19 04:56
Kon me niet inhouden in de fourage handel... ze hadden bollen in de aanbieding! Gelijk paar zakken meegenomen, nu alleen nog bedenken waar ik ze ga planten
Ik heb ze besteld bij www.smartpak.com, maar dat is hier in de US. Zijn vast wel dichterbij te verkrijgen
Libera
Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-19 20:57
Vandaag nieuwe lading hooi ontvangen, dus eerst netjes schoongeveegd en daarna nieuw hooi erop. En mijn voer hoek is echt een zooi... moet me schamen
Man heeft de rest van de balken gisteravond opgehangen, heb al wat leuke ideetjes voor het plafond tzt
En bezig geweest met de Kerst versiering buiten, hier het beginnetje
Daarna de omheining gaan maken achterin ons perceel want Jake en Lana vonden het gras achter het hek lekkerder dan in de wei blijkbaar... Idaza was wel heel braaf in de wei gebleven Alle blaadjes zijn al weer van de bomen, dit zijn de esdoorns onderaan de heuvel, die verliezen echt zooo veel blad, de hele wei ligt onder! Wel een mooi herfstig plaatje zo:
En nu net de bak gesleept zodat ik nog even lan rijden voordat het gaat regenen Ligt wel een grote plas in maar daar rijd ik gewoon om heen, verder gelukkig nog prima te doen!
MissJG
Geplaatst: 10-12-19 22:33
Net 37 pagina`s gelezen.. ben er moe van maar wat een heerlijk topic is dit❤️ Ik volg dus heel graag. Al zolang ik me kan herinneren de droom om eens naar Amerika te gaan. Maar als je niet durft te vliegen word dat wel een dingetje.. Gelukkig kan ik nu ook via hier een beetje van het land genieten. Jullie plekje word een waar paradijs