Dat is een beste schuilstal!!
Maar dan kunnen ze ook alle kanten op, niet zo propperig, dat is wel prettig.
Zijkanten zou ik nog wel wat dichter maken, met die wind tegenwoordig, slaat het er alsnog in als je pech hebt.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar met vijf balen per kruiwagen schiet het wel op.
de Gewone dwergvleermuis, de Ruige dwergvleermuis, de Kleine dwergvleermuis, de Grootoor vleermuis, de Rosse vleermuis en de Franjestaart.
dit weekend komt er ook iemand van de Vleermuizenwerkgroep langs om te kijken hoe we ons huis/tuin verder kunnen inrichten voor vleermuizen
(meer daarover later).
dat was duidelijk niet de eerste keer haha. Het was echt een magisch moment, ik zat maar een paar meter van het vosje af, maar heel stil, denk niet dat hij me echt opgemerkt heeft.
) en eekhoorntjes in het bos. 
niet helemaal wat ik in gedachten had haha.

leuk dat je weer updatet!!
Heel tof om te zien hoe vee en natuur wél samen kunnen!
Ben heel benieuwd hoe de muur gaat worden, en wie er in gaan wonen! Ga je jaarlijks een inventarisatie laten doen? Of was het echt puur uit eigen interesse? Lijkt me stiekem best gaaf als je zo'n dataset kunt opbouwen van je eigen grond. Jes schreef:Gaaf van de vleermuizen! Dat ga ik aandachtig volgen, hier ook een hop vleermuizen om het huis.
Zouden ze vleermuis kastjes oid fijn vinden?
Ik ben namelijk niet zeker of ze in de schiur zaten waar wij onze woonkamer gemaakt hebben, dus zou ze graag een alternatief bieden voor het geval dat.

Ik ga je verder volgen. Heel tof dat je het weer oppakt
We hebben dus nu thuis twee zeisen en hij amuseert zich rot met het bijhouden van tuin en wei met de zeis. In de tuin maaien we maar 2 x per jaar voor de plantjes kans te geven te bloeien. Omdat we ook nog wel wat willen rondlopen in de tuin, maait mijn vriend er paadjes in met de zeis. Win-win
en in het najaar schakel ik de paarden in om de overschot kort te zetten.

ze scharrelen dan altijd zo gezellig rond het huis. Op de achtergrond nog het oude hondenhok, nu schuilstal.

en herken wel veel dingen, je wilt alles op je erf tegelijk in orde hebben, maar het moet met stukjes en beetjes. Soms nogal frustrerend haha.
tja, zit je dan met wat rondzwemmende salamanderlarven, de winter kwam eraan en de beestjes waren nog lang niet klaar om het water uit te komen.

) en zijn met de zachte winter naar buiten gegaan. Heb echt genoten van het opkweken, maar die poel moet er toch maar snel komen
Ook fijn om te merken dat anderen er inderdaad ook last van hebben en ook heel fijn om inspiratie bij elkaar op te doen!
Solleke_Noah schreef:estja: heel herkenbaar ja! We hebben een vast kievit-koppeltje en een vaste steenmarter. Een ecologische wijk klinkt wel tof, wat houdt dat in?