Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bagheera_206 schreef:Hebben jullie heel veel als geinstalleerd die data/stroom verbruiken in de achtergrond?
Als je naar batterij gaat heb je knopje details. Welke apps staan in spaarstand en welke niet? Heb alleen Endomondo, Android Watch en apps Rabobank expliciet spaarstand uitgezet.
AfricanLady schreef:Ik had dat ook met mijn simkaart.
Laatste tijd had hij allemaal kuren.
Ontzettend druk traag zonder een reden en in een keer uit gaan en niet meer aan kunnen krijgen.
Ik heb er een verzekering bij het abbenoment genomen.
Week voor kerst laten opsturen en 2 dagen later bericht dat hij niet meer te maken valt en ik een nieuw toestel krijg.
Ben dan alleen eige risico kosten kwijt van 45 ach heb ik er wel voor over
jooproo schreef:AfricanLady schreef:Ik had dat ook met mijn simkaart.
Laatste tijd had hij allemaal kuren.
Ontzettend druk traag zonder een reden en in een keer uit gaan en niet meer aan kunnen krijgen.
Ik heb er een verzekering bij het abbenoment genomen.
Week voor kerst laten opsturen en 2 dagen later bericht dat hij niet meer te maken valt en ik een nieuw toestel krijg.
Ben dan alleen eige risico kosten kwijt van 45 ach heb ik er wel voor over
Huh? Raar, want dit is toch echt garantie en geen verzekering. Verzekering is toch tegen schade die je zelf aanbrengt? door vallen e.d., en natuurlijk diefstal?
corine1981 schreef:Hoi! Ik meld me hier ook graag als kersverse gebruiker!
Gisteren nog mijn abonnement verlengd (achteraf gezien gelukkig want vanaf vandaag schijnt elke toestel lease officieel als lening getoetst en geregistreerd te moeten worden).
Dus nog geen tips. Wel gelijk een draadloze oplader erbij besteld en dat is werkelijk ideaal.
Manlief heeft de edge opgehaald,die vond hij leuker maar die lijkt me vooral kwetsbaarder
Nog geen tips en echte ervaringen dus. Hebben jullie leuke tips voor handige apps enzo?
Edit; wat betreft de sd kaart,weet je zeker dat het aan je telefoon ligt? Kan het kaartje zelf niet stuk zijn? Wellicht te controleren wanneer je een card reader hebt voor de laptop...