Samsung Galaxy S7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

The_Cat

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 12:16

Ik kom moeilijk de dag door met maar 1 charge. Dat gaat dan van 05:20 s'avonds tot +- 22u.. Daartussen moet ik hem toch eens laden. Anders is hij plat s'avonds. Terwijl ik nu niet echt vind dat ik hem super intensief gebruik

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 12:20

Hebben jullie heel veel als geinstalleerd die data/stroom verbruiken in de achtergrond?

Als je naar batterij gaat heb je knopje details. Welke apps staan in spaarstand en welke niet? Heb alleen Endomondo, Android Watch en apps Rabobank expliciet spaarstand uitgezet.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 12:21

Ik kan de hele dag met mijn batterij. Terwijl ik hem best wel intensief gebruik.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 12:34

Bagheera_206 schreef:
Hebben jullie heel veel als geinstalleerd die data/stroom verbruiken in de achtergrond?

Als je naar batterij gaat heb je knopje details. Welke apps staan in spaarstand en welke niet? Heb alleen Endomondo, Android Watch en apps Rabobank expliciet spaarstand uitgezet.

ooh dees is een leuke :)

1. android system
2. android OS
3. scherm

ok dan

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 22:11

Hmm, heel vreemd. Sinds vandaag herkent de telefoon mijn SD-kaartje niet meer. Had eerst nog muziek geluisterd, maar toen ik een uur of wat later een nummer op wilde zoeken gaf hij helemaal geen bestanden aan. Ook bij de instellingen (Opslag) ziet hij het kaartje niet. Bij het aansluiten van de telefoon op de laptop ziet hij ook geen sd-kaart. Heb hem nu al een paar keer eruit gedaan en opnieuw in het dingetje geplaatst, maar het lijkt niet te helpen.

Iemand hier die de gouden tip heeft? Ik wil toch wel graag naar mijn muziek luisteren :')

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 22:48

Hoi! Ik meld me hier ook graag als kersverse gebruiker!
Gisteren nog mijn abonnement verlengd (achteraf gezien gelukkig want vanaf vandaag schijnt elke toestel lease officieel als lening getoetst en geregistreerd te moeten worden).

Dus nog geen tips. Wel gelijk een draadloze oplader erbij besteld en dat is werkelijk ideaal.

Manlief heeft de edge opgehaald,die vond hij leuker maar die lijkt me vooral kwetsbaarder :o

Nog geen tips en echte ervaringen dus. Hebben jullie leuke tips voor handige apps enzo?

Edit; wat betreft de sd kaart,weet je zeker dat het aan je telefoon ligt? Kan het kaartje zelf niet stuk zijn? Wellicht te controleren wanneer je een card reader hebt voor de laptop...

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 23:23

Die heb ik helaas niet, maar ik vraag me dan af hoe het kaartje ineens kapot kan zijn. Ik heb het dingetje waar het inzit niet eruit gehaald. Ja, nu net pas om hem aan de praat te krijgen.. Het is overigens nog niet gelukt, ik ga morgen denk ik ook even langs de winkel, misschien dat zij me kunnen helpen.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 01:56

Ik had dat ook met mijn simkaart.
Laatste tijd had hij allemaal kuren.
Ontzettend druk traag zonder een reden en in een keer uit gaan en niet meer aan kunnen krijgen.
Ik heb er een verzekering bij het abbenoment genomen.
Week voor kerst laten opsturen en 2 dagen later bericht dat hij niet meer te maken valt en ik een nieuw toestel krijg.
Ben dan alleen eige risico kosten kwijt van 45 ach heb ik er wel voor over

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 08:49

Zo'n kaartje krijgt natuurlijk voortdurend signalen door. Dus in theorie kan het vast.

Als ik dat zo lees ben ik ook blij dat ik hem verzekerd heb:+

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 10:04

Nou, ik hoop niet dat dat het is want die van mij is dus niet verzekerd. Dan ga ik echt huilen denk ik.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 10:20

Welk SD kaartje heb jij erin gestopt? Die Samsung die je erbij kreeg?

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 10:26

Nee, ik heb de VR-bril erbij gekregen. Heb de SD-kaart die ik al had erin zitten. Hij is dus wel al een paar jaar oud, dus hij kan ook gewoon kapot zijn. Maar ik hoop het niet.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 13:56

Had nog geen 3 weken geleden een samsung sd kaartje gekocht. Ook problemen mee! En nu een Kingston, en geen problemen mee! :)

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 14:53

Het is toch het kaartje dat kapot is, heb nu een nieuwe gekocht en die ziet hij wel. Gelukkig is het eerste kaartje niet helemaal kapot, want mijn laptop ziet hem nog wel gewoon. Ik kan dus ook mijn foto's er nog afhalen gelukkig.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 15:00

Gelukkig maar!

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 15:51

AfricanLady schreef:
Ontzettend druk traag zonder een reden en in een keer uit gaan en niet meer aan kunnen krijgen.
Week voor kerst laten opsturen en 2 dagen later bericht dat hij niet meer te maken valt en ik een nieuw toestel krijg.

Huh? Raar, want dit is toch echt garantie en geen verzekering. Verzekering is toch tegen schade die je zelf aanbrengt? door vallen e.d., en natuurlijk diefstal?

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 16:57

Eens jooproo,denk dat e het gewoon proberen. Maar dit is echt een gevalletje garantien hoor,heb van de week nog zo'n zelfde geval gelezen in het blaadje van de consumentenbond...

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 19:23

jooproo schreef:
AfricanLady schreef:

Huh? Raar, want dit is toch echt garantie en geen verzekering. Verzekering is toch tegen schade die je zelf aanbrengt? door vallen e.d., en natuurlijk diefstal?

Oh echt XD
Ach hij is weer perfect

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 19:28

corine1981 schreef:
Hoi! Ik meld me hier ook graag als kersverse gebruiker!
Gisteren nog mijn abonnement verlengd (achteraf gezien gelukkig want vanaf vandaag schijnt elke toestel lease officieel als lening getoetst en geregistreerd te moeten worden).

Dus nog geen tips. Wel gelijk een draadloze oplader erbij besteld en dat is werkelijk ideaal.

Manlief heeft de edge opgehaald,die vond hij leuker maar die lijkt me vooral kwetsbaarder :o

Nog geen tips en echte ervaringen dus. Hebben jullie leuke tips voor handige apps enzo?

Edit; wat betreft de sd kaart,weet je zeker dat het aan je telefoon ligt? Kan het kaartje zelf niet stuk zijn? Wellicht te controleren wanneer je een card reader hebt voor de laptop...

Waar heb jij die draadloze oplader gekocht? klinkt wel handig

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 19:30

Ik heb er eentje van Anker via Amazon Duitsland besteld. Die kan namelijk ook draadloos snelladen. :)

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 20:58

Ik heb deze oplader gewoon van phonehouse (universeel) en er nog één besteld bij smartphonehoesjes.nl.

Vandaag trouwens ook een glas screen protector gekocht bij de action, ik verwachtte natuurlijk geen super kwaliteit maar dit is wel heel erg,het ding redt het aan beide kanten bij lange naniet tot de rand :+

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 22:14

Dat schijnt zo te horen. Ookal doe je het het via telefoonwinkel. Dat is zo ook.

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 22:38

Echt? Bij de gewone?
Ik heb niet de edge hoor.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 07:39

Ja bij de gewone.

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 08:34

Dat komt omdat de hoeken afgerond zijn. Als het glas helemaal over het scherm gaat laat het meteen los in de hoeken.
Ik ben maar weer terug naar ouderwetse protectors. Had eerst een goedkope van Smartphonehoesjes die had iemand hier aangeraden. Die zat goed en bleef ook goed zitten.
Nu vervangen door een ishield van Zagg,die vind ik altijd prettig.