Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lifaya schreef:De woningbouw vind dat het allemaal aan de netbeheerder/energiemaatschappij/mij ligt en dat zij er compleet buiten staan. Vind ik niet want zij verhuren een woning die de afgelopen 4 jaar idiote verbruiken vertoont en niet eens de moeite nemen het uit te zoeken...
lifaya schreef:De woningbouw vind dat het allemaal aan de netbeheerder/energiemaatschappij/mij ligt en dat zij er compleet buiten staan. Vind ik niet want zij verhuren een woning die de afgelopen 4 jaar idiote verbruiken vertoont en niet eens de moeite nemen het uit te zoeken...
ja, lekker positief allemaal. 
bigone schreef:Tja, hoe vreemd het ook klinkt, ze hebben gelijk want daar zijn ze inderdaad niet verantwoordelijk voor
Keet schreef:Zou je hiervoor nog bij de huurcommissie terecht kunnen eigenlijk? Wellicht nog een idee?
Sammie schreef:Wilde ik ook net zeggen. Het minst wat een verhuurder kan doen is meedenken en alleen maar roepen is niet ons probleem is ook niet helemaal juist. Hoe het wel precies zit weet ik niet, maar daar zijn nu juist instanties voor.