Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jorretje schreef:Die hebben wij vorig jaar gebruikt, werkt prima. Die kan je overal in zaaien, gewoon in een willekeurig potje met aarde / potgrond/ of van dat kokos gebeuren (wat je dus eerst in water moet doen).
[naam] schreef:Ik heb dubbel :
Basilicum 2x
Broccoli (Onder optie)
Krul Peterselie (Onder optie)
Bieslook 2x
Lente ui (Onder optie)
Ik zoek :
Bosaardbei
Tijm
Spinazie
Sla
Paprika
Cherytomaat
Wortel
Kropsla
Radijs
Prei
Dille
arabella2000 schreef:Die zaadjes van de action hrb ik in het kweekkastje van de action gezaaid.
Net bij de lidl tuinkers en kleinr komkommers gehaald![]()
En nog eens 6 flessen azijn bij de ah, dus weer 6 potjes waarvan ik alleen de dille al had, maar die gaat naar mijn schoonzusje.
Nu mis ik nog 7 potjes, maar daarvan wil ik eigenlijk alleen nog maar de rucola en de aardbei. De rest vind ik te groot om hier te kweken. Ik had vandaag wortels erbij en die heb ik toch maar gezaaid, maar dan in een afgesneden fles van dr sinaasappelsap. Die was hoog en de flessen uit duitsland zonder statiegeld
xBerber schreef:Paar minuten wachten en nu doen ze t wel ineens![]()
Weet iemand trouwens ma hoelang dille ontkiemt em je het moet verpoten? Heb er geen kaartje bij..
hielkebro schreef:arabella2000 schreef:Die zaadjes van de action hrb ik in het kweekkastje van de action gezaaid.
Net bij de lidl tuinkers en kleinr komkommers gehaald![]()
En nog eens 6 flessen azijn bij de ah, dus weer 6 potjes waarvan ik alleen de dille al had, maar die gaat naar mijn schoonzusje.
Nu mis ik nog 7 potjes, maar daarvan wil ik eigenlijk alleen nog maar de rucola en de aardbei. De rest vind ik te groot om hier te kweken. Ik had vandaag wortels erbij en die heb ik toch maar gezaaid, maar dan in een afgesneden fles van dr sinaasappelsap. Die was hoog en de flessen uit duitsland zonder statiegeld
moet je 1 zon heel zakje van de action in 1 potje doen ? of 2/3 zaadjes in 1 potje ?
muntdrop schreef:Mijn rucola is gekiemdgezaaid op de 22ste, lekker snel! Hij staat wel in een kweekkastje op de vensterbank die boven de verwarming zit :p