Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kentaro schreef:De motor zal het wat minder prettig vinden, deze zal harder moeten werken![]()
Kom je wel uit met je aansluitingen wanneer je je gaskookplaat op de koelkast plaatst?
Kentaro schreef:Dat zeg je toch niet van jezelf?!...........................![]()
Maar je maakt ons wel nieuwsgierig naar foto's!!!
farjen, kun je niet op marktplaats kijken?? Wij hebben toevallig vorige week nog ons IKEA (logeer)bed verkocht, die was niet meer in de winkel en meneer was er super blij mee
x_Anne_x schreef:Dat uiltje is schattig Mae!
Haha ik vind mijn ikea dekbed ook veel minder fijn dat mijn andere hoor. Wordt altijd
zo blij als ik die andere er weer schoon op heb. Maar hij is ook zo mooi
Zo die speelkamer was wel aan t opruimbeurt toe ja
O wat balen van die kast Farjan!
En nu?
Sakkia waar heb je uiteindelijk de filters gevonden?
Mijn gang begint ergens op te lijken
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 6539_n.jpg
foto vertekent wel een beetje, nu lijkt stukje muur en een deur ook blij maar dat is de weerkaatsing, de rest is wit.
Farjen schreef:De kleerkast is helaas nergens meer te krijgenEnkel nog laatste stuks van een 2 deurkast, en ik wil echt drie schuifdeuren waarvan in het midden spiegelglas. Ik weet niet goed wat ik nu moet doen.. Ik heb al in verschillende winkels erop gelet en nergens vind je die kleur..
Er zouden zo nog 2 kasten staan in dat donkerbruine en dat in combinatie met een donkergrijs bed + nachtkastjes. Ik denk dat nog een andere kleur kleerkast zo'n rommelig beeld gaat geven.. Op 2dehands sites ook geen succes tot nu toe.
Moonsparkle, ik ben benieuwd naar de na-versie
Ik ben blij dat ik nog een berging heb naast mijn keuken waar mijn 100L diepvries pastIk ga alleen wonen dus steeds voor 1 persoon koken wordt zo moeilijk.
Anne, die gang is veel cleaner zo!