Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jannepauli schreef:manzano schreef:Keer goed de verwarming stoken helpt ook tegen vocht.
Ja, dat kost dus ook geld ( energie) .. er zijn tegenwoordig energiezuinige drogers, lijkt me veel handiger ( AA-klasse)
joyce2 schreef:Gister wou ik kaasfondue eten, want we hebben nog een pakje fondue en een wit afbak stokbrood liggen. Normaal halen we dan nog wat lekkere dingen voor er omheen (salade, bruin stokbroodje, verschillende groentes) maar omdat we vorige week zoveel uit hebben gegeven konden we er nu niets bij halen. We hebben dus gewoon AVG gegeten. Dan opeens besef je hoe luxe je het al die tijd hebt gehad! Ruim een jaar geleden zijn we al flink gaan bezuinigen, maar toen konden we wel altijd tussendoor nog even iets erbij halen. Dat kan nu niet meer en dat is toch best jammer
maroescha schreef:Dames, er is net een moderator langs geweest. En dat is niet de 1e x. Er is toch ook een topic over algemene bezuinigingen? Ga dan daar veder over je wasmachine / droger etc.
Maar zou fijn zijn als we het hier gewoon over eten kunnen hebben
maroescha schreef:joyce2 schreef:Gister wou ik kaasfondue eten, want we hebben nog een pakje fondue en een wit afbak stokbrood liggen. Normaal halen we dan nog wat lekkere dingen voor er omheen (salade, bruin stokbroodje, verschillende groentes) maar omdat we vorige week zoveel uit hebben gegeven konden we er nu niets bij halen. We hebben dus gewoon AVG gegeten. Dan opeens besef je hoe luxe je het al die tijd hebt gehad! Ruim een jaar geleden zijn we al flink gaan bezuinigen, maar toen konden we wel altijd tussendoor nog even iets erbij halen. Dat kan nu niet meer en dat is toch best jammer
Kon je de groente die je nu hebt gegeten niet bij de kaasfondue doen?
Dan kan je toch je kaasfondue eten, maar op een minder luxe manier
Dimple schreef:Wat mij betreft dan maar een topic openen over algeheel bezuinigen?