Inderdaad een gave kleur Quellian! Leuk idee, zou zelf niet gauw op het idee komen om een muur grijs te maken maar ik vind het erg mooi. Kistje is ook leuk!
Pytje
Geplaatst: 12-03-13 11:59
Leuke dingen zijn er weer gemaakt
Hebben jullie enig idee waar ik, nog een beetje gunstig geprijsd, messing paumelle deurscharnieren kan kopen? Heb wel wat gevonden, maar die zijn voor deuren van 4cm en de onze zijn 3,5cm.
Heb net ook weer klein projectje af, duurde even, was tussendoor (niet met klussen) door mijn rug gegaan.
Kastje van de kringloop, knopjes van de Blokker. Gaten van de vorige knopjes waren heel groot, dicht gemaakt met vloeibaar hout, voordeel was dat de gaten niet door en door waren, knopjes zaten gelijmd, dus kon later goed gaatjes boren en zo knopjes toch goed vast zetten.
wat is nu echt een goede primer als je werkt met alkydverf?? had primer maar ben er niet tevreden over. krijg geen goede dekkende laag als ik daarna de uiteindelijke verf erover heen doe
Avelienvd
Geplaatst: 24-03-13 13:38
Mijn projectje.. spiegel die ik van mn mams gekregen heb
Een vraagje hoe schilder/spuit je glas? Moet je dit ook eerst primen/voorbehandelen? Ben wat dingetjes aan het knutselen voor de vrijmarkt, maar vraag me af hoe ik glas wit krijg. Iemand een idee?
Ik ben net bij 2 kringloop winkels geweest. Viel klein beetje tegen. Maar wel wat leuke kleine dingetjes gezien. Heb een leuke rieten mand gezien voor de katten, hopen dat ie er nog staat van de week. Evenals een kolenbak voor de paraplus die ik wil en een mooie kapstok gezien met bank eronder. Die wil ik echt heel graag hebben. Nu ff meten of het evt zou passen hier in de gang.