maar het lastige is, ik heb de verkoper alleen via mail en telefonisch gesproken, ben zelf ook al bij het huis geweest nadat hij aangaf op vakantie te zijn, maar ik alvast al wel even kon gaan kijken voor ene indruk. toen was er niemand thuis... logisch, want hij was op vakantie .
maar nu blijkt dus dat hij er helemaal niet woont, maar het verhuurt.
de vader van de huurder gaf aan dat zijn dochter daar waarschijnlijk niets van af wist. maar hoe het nu echt zit?? geen idee, vaag verhaal in ieder geval.
maar wel echt typisch iets voor mij

maar ja, weet die huurder inmiddels wel dat er wij dus morgenavond op de stoep staan? kom je daar aan en is de huurder gewoon aanwezig , heeft de verkoper de huurder op de hoogte gesteld?
of krijgt die het gewoon op haar bordje geparkeerd?
en volgens mij mag je als huisbaas niet zomaar binnen komen baggeren als het je zo uitkomt... geen idee of we wel moeten gaan kijken morgenavond...denk toch maar even bellen of mailen morgen denk ik om even wat duidelijkheid te creëren. We hebben allebei geen zin om morgen daar te staan en in 1 of andere rare situatie te belanden
en mocht het wat zijn, dan is het misschien toch niks, want kom je überhaupt wel van die huurder af, of koop je die er bij zeg maar?

maar om toch weer bij de tuin uit te komen, vandaag bij de aldi een mini tunnelkasje gekocht en rabarber en aspergeplanten
alles gaat trouwens in pot, want met al dat huizen kijken kan ik de moestuin maar beter mobiel houden