Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Mondy_ schreef:Wie heeft dit ook en weet wat je eraan kan doen ?
Ik heb nu al een aantal keren gehad dat het geluid bij de media het niet doet. Zet ik hem opnieuw aan doet hij het wel weer even maar helaas is dat soms van korte duur. Ik kan alle andere vollume knopjes veranderen behalve die van de media.
Glossi schreef:Vraagje. Zou iemand een foto van de achterkant van de batterij van de Galaxy S3 willen maken? Zodat ik de tekst kan zien/lezen? Het is zo dat ik een nieuwe batterij erbij had gekocht zodat ik een boven heb en een beneden. Maar hij deed het niet. Toen ging mijn vader stekkertjes wisselen en bleek dat het aan het snoertje lag. Maar nu weet ik niet meer welke de orginele batterij is
Mjetterd schreef:Glossi schreef:Vraagje. Zou iemand een foto van de achterkant van de batterij van de Galaxy S3 willen maken? Zodat ik de tekst kan zien/lezen? Het is zo dat ik een nieuwe batterij erbij had gekocht zodat ik een boven heb en een beneden. Maar hij deed het niet. Toen ging mijn vader stekkertjes wisselen en bleek dat het aan het snoertje lag. Maar nu weet ik niet meer welke de orginele batterij is
Nope, kan ik niet voor je doen.
Heb alleen mn telefoon om een foto te maken op dit moment.
En met je telefoon een foto maken van de achterkant van je telefoon is lastig.
Het volgende staat er op:
Samsung
Near field communication
Cell made in Korea, assembled in Vietnam
Dan nog 2 keer dezelfde zin in een andere taal.
Dan een rij chinese tekens
Dan een rij met 2 dikke strepen
3.8 V Li-ion BATTERY 3.8 V Li-ion BATTERIE 7.98 WH
3,8 V Li-ion BATERIA 3,8 V Li-ion BATERIA 7.98 WH
weer wat chinese tekens. GB/t18287-200
En dan weer wat chinees
En als laatst een stel pictogrammen
Glossi schreef:Mjetterd schreef:
Nope, kan ik niet voor je doen.
Heb alleen mn telefoon om een foto te maken op dit moment.
En met je telefoon een foto maken van de achterkant van je telefoon is lastig.
Het volgende staat er op:
Samsung
Near field communication
Cell made in Korea, assembled in Vietnam
Dan nog 2 keer dezelfde zin in een andere taal.
Dan een rij chinese tekens
Dan een rij met 2 dikke strepen
3.8 V Li-ion BATTERY 3.8 V Li-ion BATTERIE 7.98 WH
3,8 V Li-ion BATERIA 3,8 V Li-ion BATERIA 7.98 WH
weer wat chinese tekens. GB/t18287-200
En dan weer wat chinees
En als laatst een stel pictogrammen
Oeps, ik bedoel van de batterij op lader! Dus dat ding wat je in de stopcontact steekt. Sorry dat ik zo onduidelijk was. Zou je daar een foto van kunnen maken met je telefoon?
Splash, balen zeg dat hij stuk is. Ik heb het idee dat de batterij opladers tegenwoordig veel sneller stuk gaan.