En ik denk niet dat je jaloers op hem hoeft te zijn als je ziet hoe 'gezellig' ik thuis ben

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Quellian schreef:Ik ben begin vorige maand gestopt met roken, ik rookte voor 150 euro per maand.
Zelf sigaretten maken heb ik altijd geweigerd, dat vind ik zulke arme troef, dan maar niet roken
De eerste maand niet roken heeft me toch een paar nieuwe Petrie's opgeleverd![]()
Dat had ik al uitgespaard.
my_precious, zit er geen andere winkel dan de Coop in de buurt? De Coop is duur jaDan zou het nog weleens kunnen lonen om naar bv de C1000 of Jumbo te gaan.
Lakiesha schreef:Op het roken zou je kunnen besparen, sinds afgelopen donderdag maak ik zelf mijn sigaretten.
Ik was ook rond de 35 euro kwijt alleen aan roken, ga het nu redden met 13,59![]()
Het scheelt me op maandbasis rond de 100,00 euries. Bij jou is dat dan het dubbele![]()
Auto laat ik ook zoveel mogelijk staan, ga op de fiets naar mijn werk en op de terugweg doe ik meestal de boodschappen....lang leve de fietstassen. Maar ik heb dan ook geen 2 kleine kinderen, dus dat is anders.
Ik zit niet meer in de luiers, daarvoor is maandverband in de plaats gekomen![]()
Bij de slager hier op het plein, kan ik zo van die kluiven met vlees gratis krijgen.....ze vreet het helemaal opwie weet heb jij ook een aardige slager
![]()
Ik kocht voor haar zakken van 15 kg voor ca. 45 euro, maar ze zit nu aan goedkoper voer. Eerlijk is eerlijk dat ze dit minder lekker voer vind, maar met een heel klein beetje melk zijn het ineens heerlijke brokken