Samsung Galaxy S2, wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_karin_

Re: Samsung Galaxy S2, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 15:01

Ik kom even binnenvallen hoor! Iemand hier enig verstand van mobiele netwerken op je Samsung Galaxy (S plus in mijn geval)? Ik had gewoon ingesteld dat hij mijn pakketgegevens kon gebruiken en zo de dataverbinding ingeschakeld, en ik had dus ook gewoon internet als er geen wifi beschikbaar was. Maar opeens zijn de pijltjes bovenin mijn startscherm verdwenen en heb ik geen mobiel netwerk meer, en geen internet dus? -O-

knollina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 16:46

Weet iemand misschien of het mogelijk om het camera-geluidje uit te zetten? :P Zelfs in de stille stand gaat hij bij mij niet uit..

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 17:26

Mijn probleem is inmiddels opgelost. :)

Geen idee zannem, sorry.

Monica

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 18:31

zannem schreef:
Weet iemand misschien of het mogelijk om het camera-geluidje uit te zetten? :P Zelfs in de stille stand gaat hij bij mij niet uit..
Nieuwste update installeren via kies :)

knollina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 21:58

Monica schreef:
zannem schreef:
Nieuwste update installeren via kies :)

Dankjewel! :D Wat is kies? :o

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 20:32

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 12:28

Kies kun je downloaden via de website van samsung. Dan kun je via dat programma'tje de nieuwste update doen en zodra dat gedaan is maakt je camera géén geluid meer in de stille stand, heel fijn! :)

Moet wel zeggen dat ik sinds die update mijn telefoon trager vind als ik foto's wil maken of bekijken.. De kleuren zijn ook 'blauwer'... En alles wat in mijn agenda stond was weg, ondanks dat de back up goed gelukt was.. :(

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 18:16

Jeeeej, ik heb mijn Galaxy S2 ook eindelijk binnen, na ruim een maand erop te hebben zitten wachten. Gelijk een dikke klachtenbrief richting Vodafone gestuurd voor de "fan-tas-ti-sche" service...

Maar goed, ik heb net even de zoekfunctie in het topic gebruikt, opzoek naar links voor covers/hoesjes en ik kan niets vinden. Hebben jullie een link/links van betrouwbare websites waar je mooie covers kunt kopen?

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 19:07

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 19:51

@Joyce2 niet een mooi hoesje maar wel erg fijn en functioneel
Charles schreef:
Ik heb zelf deze hoes voor mijn S plus, zakelijk en netjes én beschermt goed, misschien niet zo hip maar dat maakt me niet uit, als mijn telefoon maar heel blijft. :D
http://www.telefoonshop.nl/product/1055 ... i9000.html

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 18:30

joyce2 schreef:
Jeeeej, ik heb mijn Galaxy S2 ook eindelijk binnen, na ruim een maand erop te hebben zitten wachten. Gelijk een dikke klachtenbrief richting Vodafone gestuurd voor de "fan-tas-ti-sche" service...

Maar goed, ik heb net even de zoekfunctie in het topic gebruikt, opzoek naar links voor covers/hoesjes en ik kan niets vinden. Hebben jullie een link/links van betrouwbare websites waar je mooie covers kunt kopen?

:oo

Hier precies hetzelfde verhaal!
Vorige maand besteld, morgen komt 'ie binnen!

Maar ik meld me hier dus ook! :)
Dit wordt mijn eerste funky mobile om het maar zo te noemen... :')
Dus hulp is hard nodig.
Er zijn al drie hardcase covers onderweg en morgen komt het gevaarte zelf dus binnen..

Ik ga even dit heeeeeeeeeeeele topic lezen :))

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 18:41

@upendo: waar heb jij die hardcovers besteld? Ik wil ook! (moet zelfs, ben bang dat ik het toestel anders heel snel al beschadigd heb, haha)

Heb gister en vandaag al veel zitten spelen met de telefoon, maar ik vind het nog maar ingewikkeld hoor, haha.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 08:41

Ik heb ze op marktplaats gekocht! :j
http://link.marktplaats.nl/485362468

dat belooft wat :')
Ach, zolang ik maar even iedereen terug kan smsen die gesmst heeft in de drie dagen ( ^) ) dat ik onbereikbaar was.. :))

Ik vroeg me wel af of jij voor afgelopen maand je abbo al moest betalen?
Ik ben namelijk niet van plan om voor afgelopen maand te betalen gezien ik maar één van de drie weken mijn mobiel heb...

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 12:37

Ik word al steeds handiger met die telefoon, alleen beheers ik net de basics, terwijl ik weet dat er nog zoveel meer mogelijk is met dat ding! Jammer van die beknopte handleiding ;)

Bij de Vodafone klantenservice hadden ze me gezegd dat ik waarschijnlijk het geld van mn abbo van deze maand terug krijg en dat ze misschien nog wat extra's doen ivm de schandalige service. Maarja, ik geloof de klantenservice van Vodafone toch niet meer (zeggen van alles toe, maar komen het nooit na), dus nu is het afwachten wat "Afdeling Special Services" van de klacht vind. Ik zal wel even laten weten wat voor schadevergoeding ik krijg.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 12:39

Ik ben benieuwd!

Ga zo ook maar even mailen met de klantenservice.. Ben niet van plan om die 60 euro over afgelopen maand nog te dokken..

Zit al vanaf 8 uur te wachten.. Nog steeds niks ^)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 12:46

Ze stonden bij mij ergens rond de lunch voor de deur!

Als je een klacht in wilt dienen, mag dat niet via de mail. Ik moest het telefonisch doen, of schriftelijk en mail vonden ze niet schriftelijk genoeg. Ben dus maar ouderwets een brief gaan tikken, want ik heb totaal geen vertrouwen in de telefonisten daar. Die schrijven gewoon in een paar regels je klacht op en ik vind dat ze op z'n minst het hele verhaal van voor tot achter door moeten lezen. Wil het ze niet te makkelijk maken ;)

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 14:53

Welk abonnement (van welke provider) hebben jullie allemaal? En hoe bevalt dat? :)

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 20:04

weten jullie tot wanneer de galaxy s2 in de winkel blijft?? ik wil zoo graag deze telefoon.. maar ik mag pas 27 okt nieuwe telefoon uitzoeken....? en als hij er dan niet meer is.. is er dan een andere nieuwe van de samsung??

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 20:26

Ik vraag mij dit ook af. Ik hoorde dat ze een verandering gaan aanbrengen in de toestellen (vanwege die rechtzaak) en dat de toestellen daarna weer gewoon op de markt komen. maar of dit waar is weet ik niet...

Ik heb even een vraag:
Wat betekent het als het op een site van een provider staat: '100 belminuten/sms/MB' , hoe zit het dan? Heb je dan 100 belminuten alleen en moet je los voor de smsjes betalen? Of heb je dan 100 belminuten, 100 smsjes EN 100 MB? Want dat maakt natuurlijk wel veel uit voor de prijs.

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 20:44

Naamloos1 schreef:
weten jullie tot wanneer de galaxy s2 in de winkel blijft?? ik wil zoo graag deze telefoon.. maar ik mag pas 27 okt nieuwe telefoon uitzoeken....? en als hij er dan niet meer is.. is er dan een andere nieuwe van de samsung??

half oktober gaat ie eruit.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 21:07

Volgens mij gaat de "originele" versie eruit en komt er een plaatsvervanger met een kleine aanpassing in de software terug (dat is in elk geval wat mij verteld is).

Heb net een sjiek geborsteld stalen hoesje gekocht en een screen protector, dus ik ga mn telefoon even gebruiksklaar maken! Kan ik er weer tegenaan ;)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 10:25

Trouwens, hebben jullie dit wel eens geprobeerd? http://www.samsung-galaxy-s2.net/samsun ... erdubbelen

De eerste dag dat ik de phone had ging hij 1,5 dag mee, veel spelletjes op gespeeld, veel mee gebeld. Gister ging ik hem voor het eerst opladen, veel minder mee gedaan en ik moet hem nu weer opladen, we zijn nog geen 24 uur verder.... Kijk, als ik nou super veel met mn phone had gedaan, maar dat is niet zo. Het grootste verbruik was het Display, terwijl de helderheid maar op een derde staat ofzo.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 13:11

Bij mij gaat het grootste verbruik ook op aan het display ;)

Iemand enig idee of je je sms inbox/whatsapp kunt beveiligen met een wachtwoord?

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 16:47

Nou, ik moet nog twee weken wachten op mijn mobiel.. ^)
Mijn id was niet meer geldig en mijn paspoort nog maar 5,5 maand, dus dat was
:wave: hallo mobiel! :):)
:evaw: Doei mobiel ;(
Hij lag op tafel.. Ik kon 'm BIJNA aanraken ;(

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 16:51

@upendo: Dan ben je zeker nog net op tijd voor hij uit de schappen wordt gehaald? En anders even wachten tot de S2 met software-update wordt uitgebracht?