Een Blackberry, iPhone of Samsung GS II heeft iedereen al
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

miejmoon schreef:Ik mag donderdag een nieuwe telefoon uitzoeken. Ik twijfel heel erg tussen de sony ericson xperia mini pro en htc wildfire S. Iemand ervaringen of tips met deze telefoons?
miejmoon schreef:Ik mag donderdag een nieuwe telefoon uitzoeken. Ik twijfel heel erg tussen de sony ericson xperia mini pro en htc wildfire S. Iemand ervaringen of tips met deze telefoons?
Precies het goede formaat voor mij, lekker compact maar het beeld is tegelijkertijd niet te klein. Met toetsen zit ik er af en toe ook wel naast, maar daarom vind ik dat 'woordenboek' zo handig. Hij onthoudt de woorden die je dan vaak gebruikt, dus smsen hoeft niet lang te duren
& je gaat er steeds meer aan wennen, desnoods kan je hem kantelen en dan zijn de toetsjes nog wat groter (doe ik persoonlijk niet, maar denk dat het wel zou helpen met er minder naast zitten
). Maar hij is echt heel fijn!

Die het ook niet ál te erg wil maken.kathe_blanco schreef:Iemand ervaring met een HTC wildfire ? of anders een blackberry curve ?
ik zit tussen die 2 telefoons te twijfelen.

dus ik ben opzoek naar een nieuwe dus ik vroeg me af of jullie me kunnen helpen 
EvitaHitalia schreef:Ik ben ook op zoek naar een nieuwe telefoon, wil een blackberry. Maar ik weet nog niet of ik de curve of bold wil. Ik heb nu een nokia e72 (als iemand interesse heeft, hij mag weg voor een goed bod). Ook een hele fijne en goede telefoon.