alle iphone's (3 stuks) draaien nu op zijn kaart

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
arabella2000 schreef:je hebt een trucje om wel een gratis account te krijgen.
Je moet namelijk voor je je aanmeld een gratis ap aanklikken en op downloaden klikken.
dan klik je op account aanmaken (of registeren )
en dan kan je wel aanklikken zonder betalingsmogelijkheid.
Ariebombarie schreef:Somebitch schreef:Ja inderdaad. Nou bij mij kwam dat dus uit het niets. Geloof dat hij nog steeds in het reparatiecentrum ligt want ik heb er nog niets van gehoord.
voor zover ik me kan bedenken ga jij daar ook nooit meer wat van horen, omdat het jouw iphone niet meer is
ikdoemaarwat schreef:dan ik tegenwoordig amper mijn laptop nog pak voor de vaste dingen
Vicky_88 schreef:Ariebombarie schreef:
voor zover ik me kan bedenken ga jij daar ook nooit meer wat van horen, omdat het jouw iphone niet meer isdie wort omgeruild of grepareerd door apple en T-mobile verkoopt m dan weer door
Rianne schreef:Haai allemaal,
Ik zit er over na te denken om een Iphone 4 aan te schaffen. nu alleen mijn vraag, je zegt dat je amper je laptop nog gebruikt, maar die heb je toch wel nodig voor je itunes of ben ik nou gek? bedoel zou te gek zijn een telefoon en computer in 1 maar je hebt toch een computer nodig...
En wat is het verschil tussen de Iphone 3 en 4?
En hoe zit het met het internet van T-mobile, is dat een beetje snel? Ik heb nu de Nokia E71 maar soms is ie echt rete traag...
Rianne schreef:Haai allemaal,
Ik zit er over na te denken om een Iphone 4 aan te schaffen. nu alleen mijn vraag, je zegt dat je amper je laptop nog gebruikt, maar die heb je toch wel nodig voor je itunes of ben ik nou gek? bedoel zou te gek zijn een telefoon en computer in 1 maar je hebt toch een computer nodig...
En wat is het verschil tussen de Iphone 3 en 4?
En hoe zit het met het internet van T-mobile, is dat een beetje snel? Ik heb nu de Nokia E71 maar soms is ie echt rete traag...
Rianne schreef:jaa oke dus het is niet zo, dat ik geen laptop meer hoef aan te schaffen, omdat ik mooi een computertje heb als telefoon
Ariebombarie schreef:Somebitch schreef:Ja inderdaad. Nou bij mij kwam dat dus uit het niets. Geloof dat hij nog steeds in het reparatiecentrum ligt want ik heb er nog niets van gehoord.
voor zover ik me kan bedenken ga jij daar ook nooit meer wat van horen, omdat het jouw iphone niet meer is
Somebitch schreef:Ariebombarie schreef:
Jawel. Ze komen de rekening bij mij verhalen als het door cal of waterschade komt.
Ariebombarie schreef:Vicky_88 schreef:die wort omgeruild of grepareerd door apple en T-mobile verkoopt m dan weer door
jep, dat klopt. en dat is meteen de reden waarom de winkel die haar meteen een nieuwe gaf, dat dus eigenlijk NIET mag doen