HTC Telefoons

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sam98

Re: [Centraal] HTC Telefoons

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 22:22

Oke dat heb ik net gedaan :D
Bedankt !!

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:48

Ik heb per ongeluk 3 keer dezelfde widget toegevoegd op de begin pagina van mijn desire weet iemand hoe ik die weer weg haal :s

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:49

Ik vind het trouwens super leuk om de 'voice search' te spelen, ik kan er maar niet over uit dat hij echt verstaat wat ik zeg :') :o

@Horseandme, hem ingedrukt houden en dan verslepen naar de knop verwijderen.

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 07:10

Camee schreef:
Ik vind het trouwens super leuk om de 'voice search' te spelen, ik kan er maar niet over uit dat hij echt verstaat wat ik zeg :') :o

@Horseandme, hem ingedrukt houden en dan verslepen naar de knop verwijderen.

Dankje dat is gelukt :D

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 14:17

Horsesandme schreef:
Ik heb per ongeluk 3 keer dezelfde widget toegevoegd op de begin pagina van mijn desire weet iemand hoe ik die weer weg haal :s

vasthouden, en dan komt er een embleem 'verwijderen' daar sleep je hem dan naartoe.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 14:21

Heeft iemand hier de HTC Desire Z ? Zo ja, wat vindt je er van ?

Zit erover te denken om die telefoon te nemen, maar hij is erg duur. Wil hem wel in combinatie met een abonnement maar vind die per maand best duur bij deze telefoon. Zou het zelf niet heel erg vinden om iets bij te moeten betalen aan het toestel om een goedkoper abonnement te kunnen nemen maar dan moet de telefoon het natuurlijk wel waard zijn ;) .

Liezzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 11:49

Josien_ schreef:
Heeft iemand hier de HTC Desire Z ? Zo ja, wat vindt je er van ?

Zit erover te denken om die telefoon te nemen, maar hij is erg duur. Wil hem wel in combinatie met een abonnement maar vind die per maand best duur bij deze telefoon. Zou het zelf niet heel erg vinden om iets bij te moeten betalen aan het toestel om een goedkoper abonnement te kunnen nemen maar dan moet de telefoon het natuurlijk wel waard zijn ;) .

Ik denk dat je beter de Z kan nemen dan de normale.
Omdat de meeste (net zoals ik) op een gegeven moment toch wel een beetje het fysieke toetsenbord missen.

HTC is leuk voor internet maar als je even simpel moet smsen op oud&nieuw loopt hij helemaal vast loop te trillen als een gek en heel de tijd het sms geluidje te maken terwijl ik vervolgens van vrienden/kennisen niks heb ontvangen en waarom ik niet meer terug reageerde.
Duurde minstens een half uur voordat ie stopte en hij wou ook niet uit. :+

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 12:23

Jep ik heb 'm. Vind hem erg fijn en kan er goed mee. Toetstenbordje is echt super fijn :) Ben er erg blij mee.. :)

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 13:46

ik heb inmiddels mn desire hd een paar dagen en mot zeggen dat het tot nu toe goed bevalt.
hij lijkt best veel op de hd2, de bediening is bijna hetzelfde, heeft ook mooi groot scherm enz

ik kan me wel voorstellen dat mensen hem groot vinden, had ik met die hd ook die is even groot, maar ik heb vrij grote handen dus ik vind het wel prettig, heb ik nog wat vast.

sms-en vind ik niet vervelend op touch screen, ik heb eerder problemen met de knopjes van een blackberry oid.

internet is wel fijn, mooi groot dus je kan makkelijk zoeken op de pagina, zoomen is simpel en gaat snel.

heb nu nog geen spijt.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 13:52

Blackberry knopjes zijn ook erg vervelend, vind ik.. :o daar kan ik totaal niet mee, druk er met gemak 3 tegelijk in, en heb echt geen dikke vingers :+
De knopjes van de Z hebben gelukkig ook een kleine afstand tussen elkaar.. Ook erg fijn :j

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 14:05

nou ik moest bij mn simpele nokia al helemaal met mn vingertoppen typen, knopjes van bb zijn geloof ik de helft van die nokia knoppen.

vind het systeem van warmte gevoeligheid trouwens wel fijner dan drukgevoeligheid, dus dat je met een pen oid moet werken, is een hele vooruitgang in de touchscreens

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 12:12

Klopt, en vind hem ook erg precies met aanrakingen.. :j Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog geen negatief puntje gevonden heb.. :+ Ja, dat ik een nieuw hoesje moet versieren voor mn telefoon :+

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 13:10

Iemand de oplossing voor het sychroniseren met Outlook Agenda. Heb problemen met PIM en kan op internet de oplossing niet vinden, alleen dat het een updateprobleem kan zijn. Daar heb ik weinig aan.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 13:15

Ik had het hoedje van mn je nog, daar past deze ook in..
Kreeg gisteren wel een of andere systeemupdate iemand enig idee wat er veranderd is?

robert45

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 13:18

Had een HTC google 1

niet tevreden over! slecht ontvangst en nu zijn de knoppen ook nog eens vastgelopen.

ZIJN er meer mensen met dit probleem?

Nu heb ik een iphone 4 16gb gehaald. heb er nu al spijt van dat ik niet de 32 gb genomen heb.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 20:22

DendroFleur schreef:
Iemand de oplossing voor het sychroniseren met Outlook Agenda. Heb problemen met PIM en kan op internet de oplossing niet vinden, alleen dat het een updateprobleem kan zijn. Daar heb ik weinig aan.

PIM???

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 19:59

__Marije__ schreef:
DendroFleur schreef:

PIM???

Ja, dat bedoel ik. Kom er dus niet uit. Maar heb nu voor mijn urenregistratie een app gedownload die perfect werkt dus ben niet meer afhankelijk van de agenda. Laat het er nu maar even bij.

NogSteedsGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 23:40

Help

Ik wil m´n mailaccount weer automatisch laten synchroniseren (dus om de 2 uur automatisch mail binnenhalen ipv handmatig) maar krijg dit niet ingesteld. Wie weet hoe je dit kan veranderen zonder te moeten resetten. Gaat hier om de HD2

En is er inmiddels al een fatsoenlijke App voor windows mobile voor Hyves?

Dszjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 15:32

Weet iemand waar je de update van de htc weer terug kan vinden?
Heb m al opnieuw opgestart.. normaal krijg ik m dan weer automatisch alleen dit x niet :(!
Want ik was op dat moment druk bezig met iets anders op m'n telefoon dus die update kwam even slecht uit..

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 15:35

Welke telefoon heb je?

edit: even snel gezocht, op pagina 31 staat hoe je dat moet doen!

_Bloem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 23:14

Ik heb 2 app's gedownload waar ik niet zo veel aan vindt *of ze doen het niet* Nu wil ik ze verwijderen, dan druk ik ze lang in en dan komt onder in mijn scherm, verwijderen te staan. Ik sleep hem dan daar heen en dan lijk ik daarna in mijn lijst en dan staan ze er nog gewoon tussen?

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 23:25

Dan moet je ze via applicatie beheer verwijderen, dan zijn ze voor altijd weg.

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 00:17

ja nu zijn ze alleen van je schermpje af

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 07:33

Jep, als je bij al je apps staat en dan menu kiest, kan je bij verwijderen komen waar je ze van je tel af kan halen :)

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 12:33

Pff mijn HTC Legend is de laatste tijd opeens zo sloom of dan hangt ie vast.. iemand die weet waar het aan zou kunnen liggen?