Gisteren deed ie het ook niet. Baalde echt verschrikkelijk! Vriendje ging naar huis en hij moest smsen als ie veilig thuis was, maar ik kreeg dus geen sms binnen! Heb 'm nog gesmst, en zijn reactie kreeg ikw eer niet binnen! Vanochtend uiteindelijk wel.
Hoop dat het eenmalig was en dat het vanaf nu weer goed gaat.
als het goed is doet alles het nu weer.. De computers ofzo deden het niet meer bij vodafone. Maar vanmiddag rond half 4 was bij mij (eindelijk) alles weer prima
jaa mijn telefoon doet het eindelijk ook weer ( vind het echt onwijs vervelend als ik niet kan bellen of gebeld kan worden vooral als je misschien ineens iets is ofzo, heb namelijk zoiets al keertje meegemaakt), maar zag het net ook op het nieuws van vodafone maar gelukkig doet mijn telefoon het weer, maar vond het wel echt onwijs vervelend!
De mijne doet het vanaf half 9 weer, ik kreeg toen allemaal smsjes binnen, ook dubbele omdat ik niet snel genoeg reageerde natuurlijk, en ik kan nu gewoon weer smsen en bellen en alles doen,
Pfff ik was ook helemaal onthand!! Ik kreeg gewoon afkickverschijnselen van het smse haha. Dus ik was weer super blij dat hij het deed gistere
Leliev
Geplaatst: 20-11-09 10:05
Asyaa schreef:
hier doet ie het nog niet -.-'
Misschien even je telefoon uitzetten, batterij en simkaart er uit en alles weer terugplaatsen. Opnieuw aanzetten, dan gaat ie zich opnieuw configureren..