Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Celinee_ schreef:Ik geloof dat x_spekkie_x het ergens in dit topic over spelletjes had die je gratis kon downloaden via de computer.
Weet je misschien ook waar mahjong te downloaden is?
x_spekkie_x schreef:Celinee_ schreef:Ik geloof dat x_spekkie_x het ergens in dit topic over spelletjes had die je gratis kon downloaden via de computer.
Weet je misschien ook waar mahjong te downloaden is?
Je kunt gewoon gaan zoeken in de link die ik heb gegevenGewoon zoeken op het spelletje dat je wil of in het algemene topic voor 240x400 games gaan bladeren.
Zie hier voor de uitleg mbt installeren.
Ik vond hier een post over Mahjong. Je moet zelf even proberen welke versie het best werkt op de Samsung StarDe Star werkt met een optimale resolutie van 240x400.
Celinee_ schreef:Ik weet niet waar jij kijkt? Maar als ik onder die post op een van de links klik, dan krijg ik gewoon een nieuw scherm geopend met daarin de knoppen download-share-link. Gewoon op download klikken, de code invullen die je op het beeldscherm ziet en dan kun je het bestand gewoon downloadenHartstikke bedankt! Ik zal eens even gaan kijken.
Edit: de links die onder het spel staat om het te downloaden die doen het niet.
x_spekkie_x schreef:Celinee_ schreef:Ik weet niet waar jij kijkt? Maar als ik onder die post op een van de links klik, dan krijg ik gewoon een nieuw scherm geopend met daarin de knoppen download-share-link. Gewoon op download klikken, de code invullen die je op het beeldscherm ziet en dan kun je het bestand gewoon downloadenHartstikke bedankt! Ik zal eens even gaan kijken.
Edit: de links die onder het spel staat om het te downloaden die doen het niet.(En dan pas op je mobiel openen, je computer kan er niets mee.)
@Venix
Je hoeft je niet te registreren op de sites. Gewoon zoeken naar games die geschikt zijn voor de Samsung Star (formaat 240x400) en kijk ook naar vergelijkbare telefoons met touchscreen, dan krijg je namelijk echte touchspelletjes.
Downloaden gaat zoals ik hierboven al zei. Er staat dan een bericht met uitleg van het spel en een aantal download links voor verschillende telefoons. Gewoon op klikken, gaat de rest vanzelf