Gave bank zeg! Lekker groot

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karin1985 schreef:En bevalt hij Marjan?
edit: heb uit nieuwgierigheid even terug gekeken. Maar al het de blauwe bank is dan is het toch een andere. Deze zitkussen zijn bijna uit een stuk , die van jou heeft (optisch) 2 lagen.
Maar wel dezelfde opstelling..
Lekker met 2 personen kunnen hangen, maar niet een enorme bulk (en in mijn geval maakt de radiator nog een kans om warmte af te geven)
karin1985 schreef:eethoek (ook op de nominatie voor vervanging, allemaal uitzet)
[ [url=m/4RiVpi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zithoek (of eigenlijk gebrek aan)
[ [url=m/QcUWs7.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de bank in de showroom, ik ga hem "as is"bestellen. Dus je kunt mijn bank en die bank zo omwisselen.
[ [url=m/HkcjQ4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Josien_ schreef:karin1985 schreef:eethoek (ook op de nominatie voor vervanging, allemaal uitzet)
[ [url=m/4RiVpi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zithoek (of eigenlijk gebrek aan)
[ [url=m/QcUWs7.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de bank in de showroom, ik ga hem "as is"bestellen. Dus je kunt mijn bank en die bank zo omwisselen.
[ [url=m/HkcjQ4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Volgens mij hebben wij dezelfde bank![]()
[ [url=m/FooHyN.jpg]Afbeelding[/url] ]
*sorry voor het slechte licht*
MoniqueT schreef:Lekker uitzicht zo San
Karin1985: ik weet niet of bij dat beige/grijs het lichtroze niet helemaal weg valt. Ik zou misschien toch zelf uitgaan van het groen op de andere muur en dan een veel lichtere tint nemen, maar wel in dat palet blijven om het rustig te houden?
Limoen schreef:Ohhh, pff! Maar het ziet eruit alsof het ook niet heel veel en stevig materiaal is, die muur? Of verkijk ik me daar op?
_San87_ schreef:[img]m/6TzSxD.jpg[img]
Er kwam een herinnering voorbij op Facebook. Mijn slaapkamer twee jaar geleden alweer. Sloopwerken bij de buren, ik kreeg er een gratis ventilatiegat bij.
_San87_ schreef:Limoen schreef:Ohhh, pff! Maar het ziet eruit alsof het ook niet heel veel en stevig materiaal is, die muur? Of verkijk ik me daar op?
Daar verkijk je je op, het is gewoon een muur met spouw. Er is echter met de constructie ergens in 1950 een fout gemaakt met t huis ernaast, de buitenmuren zijn 'in elkaar' gemetseld geweest en een steunbalk voor het dak is in mijn muur gemetseld geweest als extra steun. En daar hebben zo bij de sloop overheen gekeken.
Maar goed, als er een sloopkraan met ik weet niet hoeveel kracht aan een muur staat te trekken komt de zooi wel mee.