Yasmine schreef:Ja, die neiging heb ik ook, maar ik denk dat we er zo ook niet ver mee komen.
Het is niet dat we er meteen in gaan (we nemen een maand op nog wat te verven, klussen, meubels uit te zoeken), maar het gaat me meer om het principe dat ze nu wéér met iets nieuws aankomen. Ben er even klaar mee. We gaan er een nacht of 2 over slapen en dan bekijken we wel hoe we er tegen het einde van de week over denken.
Uitstellen stelde onze notaris ook zelf voor, maar dan zitten we meteen 2 of 3 weken verder omdat de agenda van onze notaris helemaal vol zit die periode. We hadden 6 april nog kunnen bekomen omdat de notaris een familievriend van mijn vriend is en hij zich toevallig die dag kon vrij maken, maar om het dan weer 2 weken uit te stellen vind ik ook weer wat... Dan heb ik liever 2 dagen.
Wat een toestand zeg,ik voel met je mee.Het zal mij benieuwen hoe jullie dit gaan oplossen,ik blijf volgen! Het is ook best leerzaam,ik heb zelf net mijn huis verkocht en je loopt inderdaadtegen alle mogelijke en onmogelijke problemen aan. Maar tenslotte komt het toch wel goed!