Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
A_nouk schreef:Ons appartement heeft bijna 4 maanden te koop gestaanmorgen mogen de stickers verkocht erop !
Koper komt morgen nog een keertje kijken en wil waarschijnlijk nog het eea aan inboedel overnemen, erg fijn aangezien we op de keukentafel en stoelen na alles kwijt moeten
Swah schreef:Ha! Had een nieuwbouw huisje op perfecte stadslocatie op het oog naar was ovb verkocht. Vandaag gebeld door de makelaar dat dat is afgeketst op financiering dus nu sta ik 1. Snel gesprek plannen, spannend!!! Niet groot maar toplocatie en ver onder wat ik max. kan lenen. Spannend zo'n traject! Is een nieuw hofje midden in de grote stad.
Anne_mieke88 schreef:Je hebt 3 jaarcijfers nodig en de winst tellen ze bij elkaar op en delen ze door 3 en dat is dan wat je verdient... als je verlies hebt geleden wordt het lastiger...
BartVB schreef:Het appartement van mijn vriendin staat in de verkoop, moet idd eens gaan kijken naar het energielabel. Naar mijn idee overigens een erg goede stap. Label was tot nu toe compleet nutteloos, niemand gebruikte dat doordat iedereen in het koopcontract opnam dat koper en verkoper OK waren met het ontbreken van een label. Nu kan dat niet meer, het kadaster gaat ook bijhouden of er transporten worden gedaan van woningen waarvan geen definitief label bekend is... Maar erg goed dat hier meer aandacht voor komt, stimuleert mensen met een beetje geluk meer om te investeren in energiebesparende maatregelen.
Ben alleen bang dat ons 1930 appartement er niet heel goed uit gaat komen
A_nouk schreef:Andersom zou jij een huis laten staan waar je verliefd op bent met een energie label D of lager ?
Ikke niet