Maar hoe zit dat dan met de bestaande hypotheken? Deze blijven toch wel tot einde contract gewoon doorgaan zoals nu? Of willen ze daar wijzigingen in gaan aanbrengen?
Ondanks dat iedereen hier om me heen voor een spaarhypotheek is gegaan, ben ik na overleg met m'n ouders voor de simpele annuiteitenhypotheek gegaan. Kwam de eerste paar jaar op hetzelfde uit, daarna werd het ietsje duurder, maar niet schrikbarend. Hou gewoon neit zo van dat gespaar. Aflossen is aflossen en klaar

. Lekker simpel.
Leuk huis op de vorige pagina. Sta er zelf een beetje van te kijken dat het al zo lang te koop staat. Vind het erg leuk, alleen die paarse muur niet, maargoed, dat is een kwestie van smaak en die is zo in een andere kleur geverfd. Vind de uitstraling van de buitenkant van het huis ook neit helemaal in mijn straatje, maar de binnenkant weer wel

. Succes met de verkoop! Zou je het anders gewoon in de verhuur blijven houden, mocht het lang te koop blijven staan?
Ik krijg trouwens helemaal niks aan huurwoningen hier. Het is echt niet leuk meer. Ik verdien teveel voor een leuke huurwoning, dan zou ik naar de hogere prijsklasse gaan en een huurprijs van rond de 750 + een paard en 2 katten én een auto en een motor in je eentje is niet grappig, denk dat er aan het einde van het salaris dan heeeel veel maand over zou blijven

. Terwijl ik weer te weinig verdien voor een leuk koophuis. Slaat echt helemaal nergens op, heeeeel veel mensen die ik ken in deze regio hebben dat probleem. Maar dat is geloof ik wel landelijk ondertussen he? Gelukkig is dat probleem uit de wereld en gaan we helemaal happy worden in mn koop-cribje

.