Lindor92 schreef:Hallo,
Hoe ervaren jullie de huizenmarkt momenteel? Wij willen ons huis verkopen en hadden een bepaalde prijs in gedachten. Maar volgens onze makelaar worden kopers grimmiger en moeten we lager zitten.
Succes Wendydj!
Makelaar Zei tegen mji ook dat huizenmarkt wat minder werd dan de idiote gekte, nog steeds goed maar minder idioot, zekerbji niet kant en klaar huizen.
Geen hele bossen kijkers meer,mensen kijken iets meer kat uit de boom.
Heb 3 makelaars laten komen,zaten verschilen in wat ze als vp in gedachten hadden en strategie.
Je moet iets kiezen waarvan je denkt dat het oké is.
Mjin huis was vond ik vrji snel verkocht. Klushuis, randstad te koop gezet half okt verkocht ovb half nov. Ondertussen is techn. Keuring geweest en taxatie. Voorlopig koop contractgetekend door iedereen vorige week,nu afwachten ze financiering krjigen.
Er is onderboden 4.35%, maar ik heb mjin huis vorig jaar ook onderboden 6.85% .
Voor mjin oude huis genoeg gekregen,als verkoop definitief is kan ik eindeljik badkamer laten fiksen
. Ik had kunnen wahcten op andere kopers,maar je weet neit wat er dan gebeurt, dusdit geaccepteerd.
Huis wat ik gekohct heb hadden verkopers vp niet als bod geacepteerd paar half jaar eerder en verder buiten mji om geen serieuze biedingen gehad, dahct laat ik het risico niet nemen
met mjin oude huis, dit bod wasoke, dus ja gezegd.