Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Duhelo, ik denk dat je moet accepteren dat wat je wilt financieel niet haalbaar is. Niet iedereen kan wonen met paarden aan huis. Meeste mensen kunnen niet eens paarden betalen.
en zo is het.
toen hij 18 werd zijn we een week naar KaapVerdië geweest, was zo mooi ook om zo samen te doen. Hebben toen aantal gave excursies gedaan, jeepsafari, zwemmen tussen de haaien, midden in de nacht op zoek naar zeeschildpadden. Met 21 wil ik weer wat speciaals doen. Spaar er elke maand 50 Euro voor. Hij weet er niets van.
De reis er naar toe en weer terug daarentegen was wel super, maar de Noordkaap zelf was het allerminste van de hele reis.
Maar als het goed is gaan we dat over een paar jaar wel inhalen.
Maar ons plan is om uiteindelijk naar Noorwegen/Denemarken/Zweden te zeilen, en later evt via Ijsland/Faroe eilanden richting Spanje en Griekenland en hopelijk daarna naar het Caribisch gebied en wie weet uiteindelijk naar Tasmanië en de Fiji eilanden en het Great barrier reef in Australië, dat lijkt me zo gaaf
En Madagaskar
Valt wel mee met de "vieze beestjes". Ja, wat spinnen, hagedissen en kikkerttjes, maar daar heb je echt geen last van. Die reis hebben we ook Nicaragua en Panama bezocht, ook geweldige landen. Costa Rica en Nicaragua hebben de echte jungle ervaring (Borneo is een stuk minder wat dat betreft).
Het staat niet op mijn bucketlist maar kan het me wel voorstellen.
).
binnen enkele weken zijn sommige producten die ik altijd kocht wel met 20 of 30 cent duurder geworden. Ik durf ook haast niet meer naar de Albert Heijn want dat is een flinke hap uit m'n portemonnee. Maar ook Lidl en Aldi zijn duurder geworden..
).