Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
culaccino schreef:@Anja_Joost, gaaf, zeg. En wat zit er voor groen op je muur, als ik vragen mag? Staat mooi!
Over die stoelen: marktplaats staat er ook vol mee, maar dat moet je maar net willen, uiteraard. Draaibare stoelen in een kleurtje kun je vast wel vinden! Ik zie ze bijv. wel van Trendhopper op de website van Eijerkamp, maar het is maar net welke stijl en budget je zoekt. Ben benieuwd! Ik vind je behang ook tof
Anja_Joost schreef:culaccino schreef:@Anja_Joost, gaaf, zeg. En wat zit er voor groen op je muur, als ik vragen mag? Staat mooi!
Over die stoelen: marktplaats staat er ook vol mee, maar dat moet je maar net willen, uiteraard. Draaibare stoelen in een kleurtje kun je vast wel vinden! Ik zie ze bijv. wel van Trendhopper op de website van Eijerkamp, maar het is maar net welke stijl en budget je zoekt. Ben benieuwd! Ik vind je behang ook tof
De donkergroene is lush river van flexa.
Marktplaats vind ik op zich prima, maar denk ik wel lastig om 8 dezelfde te vinden
Anja_Joost schreef:Margoooo schreef:Anja_Joost, wat een onwijs gave muur is dat! Is het behang?
Ja! Het is een poster behang van kek Amsterdam. Deze is 4 banen.
In de kamer heb ik een kleinere versie
[ [url=m/aGVpah.jpg]Afbeelding[/url] ]
gaucho schreef:Ik ben nog aan het twijfelen over de bovenkasten, vind zonder mooier maar twijfel of ik dan niet heel veel opbergruimte mis. Kastje voor koffiekopjes en koffie en thee is toch wel handig,en al mijn kruiden. Maar misschien maak ik daar toch teveel zorgen om, ik denk dat ik onder en met de apothekerskast al veel opbergruimte heb. Een paar mooie eikenhouten planken zou sowieso goed erbij passen.
Magnetron of combi erbij heb ik over na zitten denken, maar gebruik ik nu eigenlijk alleen af en toe voor ontdooien. Dat zou met een stoomoven ook prima kunnen en dan vind ik een extra oven eigenlijk zonde van de ruimte.
Anja_Joost schreef:culaccino schreef:@Anja_Joost, gaaf, zeg. En wat zit er voor groen op je muur, als ik vragen mag? Staat mooi!
Mooie kamers en mooie kleur! Maar heb jij niet ook onwijs last van vlekken op je muur bij aanraking? Wij hebben deze kleur ook, en het blijkt dat kalkverf dat altijd heeft.. vind ik zooooo irritant!
De donkergroene is lush river van flexa.
Marktplaats vind ik op zich prima, maar denk ik wel lastig om 8 dezelfde te vinden
liekec schreef:gaucho schreef:Ik ben nog aan het twijfelen over de bovenkasten, vind zonder mooier maar twijfel of ik dan niet heel veel opbergruimte mis. Kastje voor koffiekopjes en koffie en thee is toch wel handig,en al mijn kruiden. Maar misschien maak ik daar toch teveel zorgen om, ik denk dat ik onder en met de apothekerskast al veel opbergruimte heb. Een paar mooie eikenhouten planken zou sowieso goed erbij passen.
Magnetron of combi erbij heb ik over na zitten denken, maar gebruik ik nu eigenlijk alleen af en toe voor ontdooien. Dat zou met een stoomoven ook prima kunnen en dan vind ik een extra oven eigenlijk zonde van de ruimte.
Ik zou links alles naar lades willen veranderen, kastjes zijn eigenlijk altijd onhandig. Dan zou ik de bovenkastjes weglaten. Ik ben vrij lang maar vind het ook altijd onhandig want alles dondert in je gezicht als je iets wilt pakken en glazen en kopjes wil ik op een bereikbaardere plaats hebben. Verder om aan te kleden zou ik dan wat open planken ophangen met bijv je kookboeken/een plantje.
gaucho schreef:liekec schreef:
Ik zou links alles naar lades willen veranderen, kastjes zijn eigenlijk altijd onhandig. Dan zou ik de bovenkastjes weglaten. Ik ben vrij lang maar vind het ook altijd onhandig want alles dondert in je gezicht als je iets wilt pakken en glazen en kopjes wil ik op een bereikbaardere plaats hebben. Verder om aan te kleden zou ik dan wat open planken ophangen met bijv je kookboeken/een plantje.
Links = vaatwasser, spoelbak (daaronder zouden evt lades kunnen, maar denk nu aan een afvalsysteem ) en carrousel hoekkast.
Planken met boeken en een plantje zat ik inderdaad ook aan te denken, wellicht met nog wat voorraadbussen.