Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
dakplaat schreef:Heb je die pot nou aan de muur geboord of spookt het bij jou?
Eelmo schreef:Ik ben sowieso jaloers op iedereen die olifantsoren gelukkig kan maken/houden![]()
By far mijn favoriete planten maar ze gaan hier al-tijd dood...
Giolli schreef:En een poosje terug heb ik ergens de tip gelezen om bij je monstera een luchtwortel in een klein bakje water in de pot te zetten, voor een snelle groei. Ik heb het geprobeerd en ik heb 4 nieuwe bladeren in ongeveer 3 weken tijd.
Giolli schreef:Heb ze dit weekend geplaatst, mijn man zei dat er te veel planten in huis stonden, dus ik ben ze gaan ophangen.
dakplaat schreef:Dat was ook mijn eerste gedachte.Heb je die pot nou aan de muur geboord of spookt het bij jou?
Giolli schreef:Die heb ik 2 keer gekocht en heeft het niet overleefd bij mij.Geen idee wat ik er fout mee deed, vond ze wel leuk! Heb er nu een erwtenplant voor gekocht.
Haha, hij zei: instructions unclear zeker
Soepblik schreef:Iemand die weet hoe ik deze wat gelukkiger krijg? Hij heeft het niet erg naar z'n zin. Stond eerst best donker omdat de mevrouw in de winkel dat had gezegd.
[ [url=m/kfBK1L.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/U3j1x9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Giolli schreef:dakplaat schreef:Heb je die pot nou aan de muur geboord of spookt het bij jou?![]()
Heb ze dit weekend geplaatst, mijn man zei dat er te veel planten in huis stonden, dus ik ben ze gaan ophangen.
[ [url=m/PC8ruT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/utnBqO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eelmo schreef:Ik ben sowieso jaloers op iedereen die olifantsoren gelukkig kan maken/houden![]()
By far mijn favoriete planten maar ze gaan hier al-tijd dood...
Giolli schreef:Heb ze dit weekend geplaatst, mijn man zei dat er te veel planten in huis stonden, dus ik ben ze gaan ophangen.
xelle schreef:Mag ik ook mee kletsen?
Sinds 1 mei wonen we op ons eigen stekkie en inmiddels is ons huis al een waar planten paradijs.
Heb gauw even geteld en de teller staat inmiddels al op ongeveer 30 planten.