Komt er toch wat goeds uit voort!!!
Even vakantiegeld sparen....

Edit, EN dan een combimagnetron erboven op... jeetje wat leuk!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelDun schreef:@judith: dan heb je dus geen spouwmuur (is het wel een steensmuur??) Niet alleen lastig als je er iets zwaars aan op wilt hangen, maar ook meer geluidsoverdracht.
Janine1990 schreef:_San87_ schreef:Een mooie, makkelijke (lees onderhoudsvrije) plant is, vind ik, de vrouwentong. Heb je in verschillende varianten. Ze behoeven geen direct zonlicht en maar gematigd water. En ze zijn gaaf.
Oeh ja in een koperen pot tegen een diepblauwe muur
karin1985 schreef:Ik heb een knoop doorgehakt en als ik niet weer terugkrabbel dan ga ik morgen een nieuwe bank bestellen! Ik ben altijd een drama als het om het uitgeven van grote bedragen gaat. Maar een bank is zo bepalend en met de nieuwe vloer wordt het toch tijd voor een mooi pronkstuk.
het is deze geworden
[ [url=m/yUHUWj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sommige van jullie kennen mijn groene muur nog wel.
[ [url=m/4KFed0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik overweeg nu om de muur er tegenover waar de bank voor komt te staan heel licht roze te verfen (bijna wit). Omdat ik wit zo saai vind, maar ook om het net een beetje warmte te geven. Op dit moment is die wand taupe kleurig, wat het voor mij te duf maakt (hele met de nieuwe bank). Of jullie moeten nog briljante suggesties hebben
![]()
[ [url=m/RCUiQn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Achter de bank wil ik dan een soort sidetabel idee tussen de bank en muur die doorloopt tot de koof die je hierboven ziet. Die wil ik zelf maken, hoe ben ik nog aan het beknobbelen (bank duurt toch bijna 2 maand). Op die side tabel kunnen dan planten & verschillende maten lijsten komen (aka decoratie).
Het stuk achter de eettafel moet iets praktischer worden. Wellicht bergruimte dmv manden o.i.d.
(en bij de bank moet nog een kleed en nieuwe salontafels en een ander tv meubel en en en en....)