Ze hebben nog 2 maanden om erop te anticiperen, dus lijkt me meer dan voldoende. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ze hebben nog 2 maanden om erop te anticiperen, dus lijkt me meer dan voldoende. 
Het is niet een mysteryhuis geworden, wel een met een mooi verhaal
De eigenaren hebben het jaren verhuurd aan verschillende mensen, maar zeer waarschijnlijk zijn ze door (een vriend van) de laatste huurder gegijzeld geweest, en daarna wilden ze niet meer verhuren en hebben ze het te koop gezet.
Beetje gas erop
Gelukkig komt de hypotheekadviseur oorspronkelijk uit Amsterdam, dus die moet wat beter om kunnen gaan met mijn NH directheid dan de mensen uit Brabant (mijn ervaring is dat die dat meestal niet zo goed kunnen handelen, en als ik iets in mijn kop heb, dat snel moet gebeuren, dan moet dat ook snel gebeuren
)
Jans schreef:Leuk huis! Doet me een beetje aan Center Parcs denken

Yasmine schreef:We hebben hen net laten weten dat we op 6 april alles leeg willen hebben, dus voilaZe hebben nog 2 maanden om erop te anticiperen, dus lijkt me meer dan voldoende.

Maar het wordt wel eerder toch?
Echt zo irritant dat we net 3km te ver zitten anders had ik het gewoon zelf kunnen doen...