Als je deze lieverd ziet, hij had last van zijn oortjes. Het was zo’n schatje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Weekend Disney en Parijs, paar honderd euro lichter en een toekomstige besparing.
Ik ben namelijk, samen met mijn man gelukkig haha, klaar met grote steden bezoeken en naar Disney hoef ik ook niet meer. Zo leer je steeds weer wat nieuws
Citaat:Super leuk Faelynn om te horen (& zien) hoe het je daar straks vergaatmaar denk dat je weinig tijd gaat hebben voor updates daar ter plekke vrees ik
Fitzroy schreef:O, Lesbos? Daar ben ik net geweest in september en ik heb daar inderdaad veel zwerfkatten gezien.
Als je deze lieverd ziet, hij had last van zijn oortjes. Het was zo’n schatje![]()
[ [url=m/bYhtuR.jpg]Afbeelding[/url] ]
VanHuisUit schreef:Tell me more ik heb ook geen idee
Citaat:Weekend Disney en Parijs, paar honderd euro lichter en een toekomstige besparing.
Ik ben namelijk, samen met mijn man gelukkig haha, klaar met grote steden bezoeken en naar Disney hoef ik ook niet meer. Zo leer je steeds weer wat nieuws
Dat scheelt weer ja haha. Ik ben nog nooit in Euro Disney geweest, heb er niets mee, scheelt ook
Varekaj schreef:Vriendin van me heeft ook een abbo, die gaan meermaals per jaar. Maar die hebben ook 2 jonge kinderen en als ze gaan is het steeds een weekend. Voor andere pretparken zijn ze nog wat klein.