Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Ik vind er toch wel een flinke tuin bij zitten.
Maar mijn gevoel zegt ook dat er meer aan de hand is dan je op de foto's ziet.
In de tekst staat ook dat je rekening moet houden met flinke renovatie.
Marie111 schreef:
EllyC schreef:https://www.funda.nl/koop/epe/huis-4276 ... veldweg-6/
Deze locatie, zo gaaf. Huis wat groot en onhandig ingericht maar wow zo de bossen in rijden.Marie111 schreef:
Ik vind het een hoop geld. Met 12 stallen kun je geen bedrijf runnen en niveau van woning is denk ik voor particuliere stal weer onvoldoende op niveau.
En ligt vrij ingesloten tussen andere gebouwen. Dat lijkt me geen makkelijke om te verkopen.
Marie111 schreef:Maar wel op 5 min stappen van het Kuinderbos met 35 km ruiterpad. Ik weet dat er ooit meer stallen zijn geweest en als je een PP wil maken heb je geen stallen nodig.
En het lijkt ingesloten, maar als je er bent heb je dat gevoel helemaal niet.
ikke schreef:Marie111 schreef:Maar wel op 5 min stappen van het Kuinderbos met 35 km ruiterpad. Ik weet dat er ooit meer stallen zijn geweest en als je een PP wil maken heb je geen stallen nodig.
En het lijkt ingesloten, maar als je er bent heb je dat gevoel helemaal niet.
Joh, 35km![]()
![]()
Drie uurtjes rijden heb je alles gezien.
tjakka123 schreef:Ik ben daar ooit geweest om paarden te kijken, had wel het idee dat je makkelijk meer stallen kwijt kon, alleen geen idee hoe dat zit icm vergunning. Voorheen zat Piaffe ruitersport er naast, daarna Hypostore. Het was wel een super handzaam erf, heel fijn ingericht vond ik toen!
Brainless schreef:tjakka123 schreef:Ik ben daar ooit geweest om paarden te kijken, had wel het idee dat je makkelijk meer stallen kwijt kon, alleen geen idee hoe dat zit icm vergunning. Voorheen zat Piaffe ruitersport er naast, daarna Hypostore. Het was wel een super handzaam erf, heel fijn ingericht vond ik toen!
Die zaten beide een stuk(je) verderop, aan het Anker.
Hypostore is ook alweer verhuisd naar Emmeloord.
pantarhei schreef:Lijkt een studio te zitten aan een kant met keuken en badkamer
Die andere badkamer zit aan woonkamer, wellicht voor verhuur vakantiewoning?
Lijkt ook echt aan andere kant Zandvoort te liggen dan strand
Heb daar als kind vlakbij gewoond