Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anca schreef:@inge. Ze vragen of je je bod wil verlagen? En dat doe je vervolgens en nu gaan ze het ws aannemen?. Er is iets wat ik niet snap denk ik
ingedebruijn schreef:Wij hadden geboden.. Werden we net gebeld. Bedankt voor het fantastische bod maar ik denk niet dat het ervoor getaxeerd wordt dus willen jullie wellicht een ander bod doen?
Echt heel fijn dat ze dat doen.. Nu maken we nog kans. Bod iets verlaagd en voorwaarden ook iets aangepast. Nu weer afwachten.
yza1987 schreef:ingedebruijn schreef:Wij hadden geboden.. Werden we net gebeld. Bedankt voor het fantastische bod maar ik denk niet dat het ervoor getaxeerd wordt dus willen jullie wellicht een ander bod doen?
Echt heel fijn dat ze dat doen.. Nu maken we nog kans. Bod iets verlaagd en voorwaarden ook iets aangepast. Nu weer afwachten.
Serieus?! Dat is wel heel netjes zeg!
Wendy_Komen schreef:Net bericht gehad van de makelaar.
We hadden niet het hoogste bod....
Maar de motivatiebrief heeft de doorslag gegeven, dus hij is ons gegund!!!!!!
Echt, dikke dikke tranen van geluk!!!
Dit wordt ons nieuwe stulpje:
[ [url=m/Aecv3I.png]Afbeelding[/url] ]
Yvankaxx schreef:Gefeliciteerd Wendy!![]()
Inge wat netjes dat ze dat wel aangeven! Ik zal duimen voor jullie.. was er vandaag of morgen nog een bezichtigdag?
Zeker positief! Er is echt super op het huis gepast en de dingen die we ter overname krijgen zijn ook top
Nog minder dan een maand