Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gaucho schreef:Hier langs de muren hoge houten plinten en verder zo veel mogelijk kit. Heb een paar kleine plakplintjes en dat is inderdaad minder mooi. Zou alleen in een oud huis niet zo snel voor kit kiezen.
Net een 3D tekening laten maken voor een nieuwe keuken, van het weekend nog afspraken bij andere leveranciers.
[ [url=m/sTpg2K.jpg]Afbeelding[/url] ]
Muur links gaat dan grotendeels weg.
Huidige situatie:
[ [url=m/8GCVw6.jpg]Afbeelding[/url] ]
liekec schreef:Ik vind die kleur wat heftig, maar qua details wel een mooie strakke keuken!
Zijn er mensen die met mij mee willen denken?
Wij gaan binnenkort verhuizen en de keuken gaan we niet verbouwen, die houden we zo. Wel willen we het gedeelte wat geel is een andere kleur geven, welke kleur zouden jullie doen?
En verder nog tips om deze keuken een beetje industrieel gezellig te maken? Ik vind het zo veel zwart/wit..
De inbouwkast gaan we de plankjes van veranderen en beitsen zodat we daar een plankje koffiezetapparaat/koffiekopjes/cupjes van kunnen maken en een plankje waterkoker/theezakjes. Handig én gezellig. De koelkast gaat uit de inbouwkast waar die nu staat, want dat vinden we teveel in de loop. Het tafeltje willen we weghalen en daar ergens de koelkast neerzetten. Het plan is ook om het fornuis wat beter af te gaan werken.
[ [url=m/WyUhWL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VgGMgn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/P0lYjL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/d6oiw7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Janine1990 schreef:Wow.. dat gaat een hele verandering zijn! Ben heel erg benieuwd naar de werkelijke kleur! Hou wel van gedurfd! Is het mat of glanzend?
En de kookplaat, zit die niet te dicht op de kast? Kan je de stelen van je pannen nog wel kwijt?
gaucho schreef:Janine1990 schreef:Wow.. dat gaat een hele verandering zijn! Ben heel erg benieuwd naar de werkelijke kleur! Hou wel van gedurfd! Is het mat of glanzend?
En de kookplaat, zit die niet te dicht op de kast? Kan je de stelen van je pannen nog wel kwijt?
Dat vind ik inderdaad puntje van zorg, kwam nu eigenlijk niet anders uit qua maat kasten. Kijken of andere keukenboer en andere ideeën hebben qua indeling.
Kleur is ultramat, en iets grijsblauwer als foto.
liekec schreef:Leuk al jullie ideeën te lezen! Ga er morgen uitgebreid op reageren, maar hier alvast een plattegrond. Het gedeelte waar het fornuis staat was officieel een balkon, vandaar de gekke vorm! De badkamer gaat uiteindelijk weg en naar boven. Dus die ruimte komt nog vrij, maar ook nog geen bestemmingsplan voor.
[ [url=m/WRxtn1.jpg]Afbeelding[/url] ]
_San87_ schreef:liekec schreef:Leuk al jullie ideeën te lezen! Ga er morgen uitgebreid op reageren, maar hier alvast een plattegrond. Het gedeelte waar het fornuis staat was officieel een balkon, vandaar de gekke vorm! De badkamer gaat uiteindelijk weg en naar boven. Dus die ruimte komt nog vrij, maar ook nog geen bestemmingsplan voor.
[ [url=m/WRxtn1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als je badkamer daar weggaat, kun je deze dan niet bij de keuken trekken? Dan heb je ook ruimte voor een eettafel, want die lijkt nu ook wat weggemoffeld?
miramii schreef:_San87_ schreef:
Als je badkamer daar weggaat, kun je deze dan niet bij de keuken trekken? Dan heb je ook ruimte voor een eettafel, want die lijkt nu ook wat weggemoffeld?
Zoiets?
[ [url=m/sa6QSX.jpg]Afbeelding[/url] ]
_San87_ schreef:Ja, ik was even vergeten dat het eerst een balkon was, haha.
Wel echt een onlogische indeling, dat hele huis.
Sting schreef:Ik weet niet hoe ver jullie planning is, maar wil je er niet 1 grote ruimte van maken? Ik neem even aan dat daarnaast de woonkamer is?
Dan: Badkamer eruit, alle muren van de badkamer eruit (badkamer richting keuken en badkamer richting woonkamer). Dan een L of U vormige keuken erin. Deur richting hal dichtmaken dan. Of beide kasten weg, daar nog een stuk werkblad en deur centreren. Gecombineerd met Miramii haar tekening.
Ben je wel ff bezig
Edit: Vergeet het maar, je wil geen keuken in je slaapkamer
liekec schreef:_San87_ schreef:Ja, ik was even vergeten dat het eerst een balkon was, haha.
Wel echt een onlogische indeling, dat hele huis.
Valt wel mee hoor, als je ziet hoe het nu ingedeeld is! Alleen de badkamer zit op een gekke plek, maar die gaat daar weg. Eettafel komt naast het echte balkon, dan heb je een mooi afgescheiden eetgedeelte.