Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Anne_V schreef:Hebben jullie geen laatste check gedaan voor de overdracht om te kijken of alles was zoals afgesproken?
roxiie schreef:@josien; hoeveel paarden wil je er gaan houden?
3500m2 zou mogelijk zijn als de bebouwing een beetje gunstig op de kavel staat.
@future_vet; 5 biedingen! Mooi! Voorzichtig gefeliciteerd!
PeerAppel; wij hebben ons bod uitgebracht zonder voorbehoud van financiering. Is bij ons wel doorslaggevend geweest, anders waren we ‘t niet geworden. En wij hebben bij onze verkoop ook gekozen voor degene zonder voorbehoud van financiering.
Wij hebben vandaag de sleutel gekregen van onze nieuwe woning.
Maar ik schrok me dood.
Ik was er vanuit gegaan dat een beetje schoonmaken toch wel de norm was, maar ze zijn er zo uitgestapt en alles is heel vies. De pizzaresten en de cola kringenzitten nog in de oven en koelkast.
Ook hebben ze veel rommel laten liggen.
Verkoper gaf vanochtend aan dat ie de laatste spullen zo mee zou nemen, maar toen we vanmiddag terug kwamen stond meer dan de helft er nog.
Dus ik heb eerst even in een hoekje zitten huilen, want ik had niet zoveel schoonmaak en opruimwerk ingecalculeerd.
).
Nayan schreef:Inderdaad, gewoon fris achterlaten en zou gore dingen wel echt even poetsen. Ik heb vorig jaar in het nieuwe huis van mijn broer nog de haren van de vorige bewoners uit het doucheputje kunnen halen, vond ik niet geweldig

.
Suzanne F. schreef:Jeetje zijn dit geen verborgen gebreken dan? Zowel de lekkage onder de douchebak als de asbestvloer?