Ja dát krijg je als er ook aar iets van water valt,dan word het zo benauwd. Hier gelukkig niet benauwd,het is zelfs frisjes op het Noorden in de schaduw.
Het is hier nu heerlijk afgekoeld naar een graad of 18 Vanmiddag heerlijk op het strand gezeten, stond een fris windje en was prima uit te houden!
Swah
Geplaatst: 27-08-16 08:42
Pfoe ben benieuwd! Straks naar een festival (Breda) maar volgens mij gaat het daar vanavond vanaf een uurtje of 18/19u los. Gelukkig slapen we bij vrienden er heel vlakbij, zijn zo thuis.
Volgens het KNMI begint het vanaf 18.00 uur tot middernacht 3 uur. Op BR staat voor hier een grote rode vlek,ben heel benieuwd. Het is nu blauw en de zon,maar er staat een heerlijke koele wind.
Ik moet nog zien wat er gaat gebeuren. Eerst zien dan geloven. Overigens is het hier nu heerlijk! Lekker briesje en mager zonnetje met normale temperatuur.
Zo van strak blauw naar behoorlijk bewolkt in minder dan 5 minuten
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-16 15:13
Hier net regen met hele grote druppels. Als het hagel was geweest hadden er putten in mijn auto gezeten. Was een heel kort buitje en geen donder gehoord.
Hier net regen met hele grote druppels. Als het hagel was geweest hadden er putten in mijn auto gezeten. Was een heel kort buitje en geen donder gehoord.
Die hagel is wel al gevallen,ik geloof in het Westen ergens,zo uit het niets.Ze waren zo groot als ijblokjes. Hier nog strak blauw en warm.