Wil morgen eigenlijk foto lijstjes gaan scoren.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
), zal hier binnenkort ook eens wat fotootjes plaatsen
Vind niet iedereen mooi, maar ik vind het wel weer mooi (vroeger niet).
) Eleionomae schreef:[ [url=m/dvCXGv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hahah, nou dan gun ik de halve buurt een pleziertje, want we kijken echt allemaal bij elkaar naar binnen hierEn het is echt een vierkantje, dus aan de andere kant is het net zo haha

ik twijfel alleen nog of het een rolgordijn icm een raamsticker wordt of een plissé paneel rolgordijn ding.. Thesserd schreef:Eleionomae schreef:[ [url=m/dvCXGv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hahah, nou dan gun ik de halve buurt een pleziertje, want we kijken echt allemaal bij elkaar naar binnen hierEn het is echt een vierkantje, dus aan de andere kant is het net zo haha
Da's nogal wat bekijks ja haha
Ooh deze gordijnen van IKEA vind ik zo leuk! Vraag me altijd alleen af hoe zoiets er dan in het echt bij mij uit zou zien
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00210927
Dat in combinatie met een antraciet/zwart rolgordijn voor in de slaapkamer lijkt me heel leukik twijfel alleen nog of het een rolgordijn icm een raamsticker wordt of een plissé paneel rolgordijn ding..

Heb em ook op marktplaats staan, maar bij geen reactie bel ik de kringloop denk ik. Ben benieuwd of zij er belang bij hebben. Volgens m'n installateur is het nog een prima ding.
daarnaast vind ik het niet zo mooi dat hij nu van boven uit steekt. 

Zou m op de muur er naast hangen. Super handig om het zo te photoshoppen! 
TV kan niet rechts en niet links er naast hangen. Dus de schouw zelf is de aangewezen plek!
ben zelf eigenlijk al wel aan het idee gewend
De muur die er nu op zit is niet zo dik geloof ik, dan zit je zo in de schoorsteen